9. september 2011

Bloggland er et godt sted å være

Det at jeg begynte å blogge er bare noe av det beste som jeg har gjort på lenge lenge, det er ikke til å tro hvor mye hygge og glede det skaper i hverdagen. Ikke minst hvordan det får frem kreativitet og skaperlyst. I dag så hadde jeg en ikke så helt god dag, formen svinger jo litt og i dag var nettopp en slik dag hvor jeg bare hadde lyst til å kaste inn på kilovis med sjokolade og kaker og bare gi litt f i diabets og allt annet...men det kan jeg jo ikke gjøre...men det er bare utrolig hvordan jeg kan kose meg med ristet brød med smør og syltetøy...det er den reneste marsipankake for meg for tiden det...hi,hi...men når man da er så heldig å bo her i Blogglandia sammen med alle dere andre fantastiske bloggvenner...så kan man aldri forsikre seg mot at det dukker opp små gleder i hverdagen. I dag fikk jeg nemlig hele 3 pakker i posten, en kjempefin overraskelse av den gode damen bak den fine bloggen:


Hun hadde tenkt på lille meg når hun var på bruktrunde og kjøpt en kjempefin Figgjo flint tallerken til meg...tusen millioner snilleste deg;)) 



Jeg har også vært så heldig å få byttet til meg noen fine stoffer fra den søte bloggen:


Det grønne stoffet er så fint det kommer jeg aldri til å kunne klare å klippe i, jeg har et blått også i samme mønster, elsker det av hele mitt retrostoff hjerte. 



Tilslutt en liten Tradera skatt, en liten blå mugge i turkis pressglass...søteste lille muggen, mangler bare en liten blå skål nå da...ha en fin fredag alle sammen, i morgen tror jeg jaggu det skal være loppis her i byen, jeg får se om jeg klarer å komme meg opp i tide til å reise på det. 

Tusen millioner for at dere er her i Bloggverden søte damer, you make me happy!


11 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Herlig, herlig, herlig:) Stoffbytter er alltid artig, ja bare det å få pakke er sååå spennende i seg selv og når pakkene inneholder slike skatter ....:)

Ha ei fin helg, kjære Wilhelmine:)

Klem fra Trine:)

Sissel sa...

Så mye fint:) Til å bli glad av! :)

gult hus i svingen sa...

Hei igjen!
De har ikke mange farger hos Jula, jeg har kjøpt signalgul, hvit og svart:) De har iallefall blå og grønn:)Koster 79 kroner:)

Klem Trine.)

Gunnhild sa...

oj, det gikk kjapt! sendte den i går jeg ;)
bare hyggelig, kjære du!
og så bra at du fikk den i dag, når ikke alt var på topp liksom :)
god helg, lykke til på loppis!

..flotte saker i de andre pakkene og ja, julekveld nesten??

Ugleslottet sa...

Så hyggelig med pakker i posten da!:)Ha en finfin helg!:)

Ugleslottet sa...

Så hyggelig med pakke i posten da!:),og nydelig liten turkis mugge;) ha en finfin helg!

Anja sa...

Hei.
Skjønner godt at du elsker det stoffet for jeg ble helt betatt av det mønsteret. Og muggen er bare helt nyyyydelig.Og når du får så fine gaver så må jo bare dagen bli berget. Jeg ble glad bare av å se de fine bildene. Heldige deg. :)
Takk for en hyggelig og inspirerende blogg. :)

Barbros lille atelier sa...

Å, så kjekt! Fatet fra Figgjo var nyydelig!
Og så alle de fine stoffene! Lucky you!

Klem

3prinser sa...

Så heldig du er :) Jeg fikk også byttet til meg ab det grønne.... vil du bytte litt av det blå du har mot det orange jeg har så gjør jeg gjerne det ;)
Klem

designhund sa...

ja er det ikke fantastisk å være en del av bloggergjengen. Det gjør min hverdag lysere,
det er ikke tvil. Virker som alle godhjertede og kreative sjeler er på et og samme sted?
Ha en fantastisk loppehelg!
Klem fra Tone

Sonja frå Sunnfjord sa...

Pakke i posten kan virkelig redde dagen:) Sjølvsagt spesielt kjekt med dei som er uventa:)
God helg!