4. september 2011

Østfold Åpne Hus, arkitekthus på plakaten

Arkitektur og design på programmet denne helgen i Østfold. 
Dørene ble åpnet på 23 av Østfolds mange spennende boliger, arkitekt tegnet. 
Det ble gitt en anledning for byens borgere å besøke de flotte arkitektoniske perlene. 
Det var stor oppslutning og mange besøkende. Wilhelmine var på 3 av de 23 husene, det er bare ikke til å tro hvor fine de var. Dette var et arrangement som ble til av Østfolds arkitektforening og en markering av 100 års jubileumet. Takk til alle dere som åpnet husene sine og lot oss få se hvor fantastiske hus som finnes i vårt fylke. Her kommer et bildegalleri på de hus Wilhelmine besøkte i Fredrikstad: 



Hus nr 1. Det mest fine arkitektoniske huset av de jeg så, så mye fine detaljer...


Et atrium midt i huset, hvor det var den deiligste uteplassen...sjekk møblene da...


En av de mange stuene...






Hus nr 2. Her var det mye treverk, mere rustikk stil enn det første...masse fine detaljer, hemsen opp til 2. etg var flott...se bildene under...







Hus nr 3. Dette var et hus som var ombygd, huset hadde de fineste designdetaljer, spesielt likte jeg trappen opp til 2 etg godt...




Trappen opp til 2.etg, se det fine rekkverket...finfint...


Dette huset var full av fine designskatter også...jeg drømmer om lampen...for ikke å glemme det fine bildet i bakgrunnen...



Tenårings avdelingen...malte striper på muren, dørene var også malt i samme mønster...kult!






9 kommentarer:

Høytrykk sa...

WOW!!! Kommer ikke på noe annet å si jeg. :)

Hjertedamas blogg sa...

Heisan, takker for linken til Finne -roen interiør. Det var det siste ordet som manglet, he-he. Det siste huset var jo skikkelig retro!! Kult. Klemz Grethe

Kisser Laptern sa...

For minimalistisk til min smag,men det er da godt med orange og røde pletter.

Hilsen Kirsten

Duse Pasteller sa...

Stilig!
Kjenner at jeg overhode ikke er i Funkis/moderne/minimalistisk-kategorien!! (ingen bombe, kanksje;))
Men finner allikevel inpirasjon i interiører helt ulikt mitt eget:)
Takk for at du deler!
Klem

3prinser sa...

Kuule hus - likner ikke noe på det jeg bor i, men kuule :)

Petra / Popetotrora sa...

Vilka hus...! Tänk att det finns folk som faktistk bor sådär...! :-)

erleichda sa...

litt for minimalistisk og firkant for meg men jeg liker fargene og tre bruket : )

pepperkverna sa...

Herlig!
Hege

Katrine_tm sa...

RÅE HUS! :D