28. september 2011

Vinner av Giveaway.

Da var det dagen for å kåre den heldige vinner av Wilhelmines giveaway...den fine italienske kokeboken håper jeg blir til inspirasjon for mye god mat på lange høstkvelder fremover. 

Ved bruk av det gamle lappe systemet med Fabian sin magiske hånd som trekker lapper fra en kurv, kom jeg frem til tallet 24, noe som betyr at det er Stilleben bloggen som denne gang er den som kan koke italiensk mat fremover. Gratulerer så masse til deg! Send meg adressen din så kommer boken i posten. Min mail er: ni-ma-as@online.no





4 kommentarer:

Kaspara sa...

Jippi! Så koselig at min herlige venninne vant!
Tipper husbonden hennes (min gamlekjæreste) river til seg boka, for han er en rev på kjøkkenet.
Ja, jammen meg ble det et matinnlegg hos meg ja, men ikke av det søte slaget som du tryglet om. Jeg er nok aller mest glad i ikke-søtt selv, så det er det jeg liker best å bake.
Prøver du brødet, så pass på å spise masse når det er varmt!
Ha en fin dag!
Klem fra Kaspara

emblas-kanel sa...

Gratulerer så mye til stilleben som vant den lekre kokeboka. :-)
Ha en fin dag, Wilhelmine.
Klem fra Eva (som har sin trekning på lørdag!)

Stilleben sa...

Hei! Så utrolig hyggelig! For det første hadde jeg faktisk glemt at jeg var med på denne trekningen, for det andre vinner jeg jo aldri noe! Ja, nå skal jeg leke big-mama ved på kjøkkenet! Du og du så artig det skal bli! Tusen, tusen takk. Jeg sender deg en mail med min postadr. Klem fra Stilleben

Duse Pasteller sa...

Grattis til den heldige vinneren!!
Klem