26. september 2011

Elsker Danmark og deres dameblader

Wilhelmine er det man sikkert kan kalle ukebladavhengig...jeg kan nesten ikke tenke meg noe bedre enn å legge meg ned å lese ukeblader...det er bare så avslappende og gir så mye inspirasjon. Jeg elsker jo Danmark... som så mye annet jeg elsker for tiden...men de har virkelig fine blader...det er nok i disse bladene og blogger jeg finner mest av inspirasjon og tips til ting jeg "behøver", som bøker, reisetips, mat, oppskrifter, cafètips, blogganbefaling og nettsider til glede for alle gullmyntene jeg har i Pippikofferten min.

En av mine bladfavoritter er: 


Sjekk nettsiden deres også, der finner du masse fine tips og blogger...




To blader som egentlig fortjener å få masse ros er også FEMINA og Alt for DAMENE, det må være de danske utgavene...det er der de beste tipsene er...Wilhelmine er ikke så opptatt av klær og sånn, men i disse to bladene er det bare nemlig alltid supre boktips, reisetips og fine interiør reportasjer...



Ja, ja jeg vet at det er litt sånn rosa mirabella stil over disse bladene...men lover at det er god lesing også...






3 kommentarer:

Loppedilla sa...

nye interiørblader = feststemning! Favoritten min e Family living

Kisser Laptern sa...

Vi havde besøg fra Tyskland i weekenden. Hun skulle også have danske blade med hjem.

AvMeg sa...

Jeg også-ukebladavhengig altså :-) Har kjøpt danske Bligliv i maaaange år og har problemer med å kaste dem for det jo så sabla mange fine oppskrifter og ideer der! (Ser at det nye er kommet-må bare løpe og kjøpe :-)
Fin kveld :-)