5. september 2011

Figgjo Flint byttedeal

Wilhelmine er noen ganger mere heldig enn hva hun kan drømme om å være, se hva som har flyttet inn i dette huset nå da, en byttegave fra min gode retrovenn. En telefon som gikk ut på følgende: 

- "Hei, jeg har funnet noe til deg som jeg tror du vil ha..."

- "Hva, ååå, så gøy da, fortell...hva er det, retrostoff???"

- "Nei, det er en slik grønn mugge i det serviset du samler på vet du...kanskje du vil bytte den med meg i litt Wilhelmine stoff?"

- "Om jeg vil, jaaa...er du gaaal, kom med en gang, du kan få velge hvem stoffer du vil ha...jeg kan ikke tro det, at du fant en slik mugge og tenkte på meg...ååå, perfekt!!"

- "Fint da kommer jeg straks!" 


Slik ble en byttedeal gjort, mugge mot retrostoff...perfekt for begge parter;)  
Se min fine nye Figgjo Flint skatt...



Kjærlighet....



NB! Også en liten brannmann oppklaring. I fare for at man skal tro at hans feminine sider har tatt helt over så skal dette oppklares nå. Wilhelmine har notert at han den siste tiden ikke har vært så ivrig på å lese blogginnlegg etc, før leste han hele tiden, helt i starten da vet dere. Men når jeg spurte han nå så sa han: "Ja...jo, det er jo ikke det at jeg ikke syntes det er fint at du blogger og sånn. Men det er klart at når det liksom er 10 innlegg i uken som handler om vaser og blomstrete stoff, og at alle gir seg helt over på hvor fine skåler etc som det er på bildet....så er liksom ikke interessen min helt den samme...skjønner det du kona mi?" Hi,hi...ja, det skjønner jeg meget godt. Han kan liksom få sagt det...


9 kommentarer:

Gunnhild sa...

haha..slik er det i heimen her og ;)
standard kommentar fra sidelinjen her..hmm, ser du på no fint stoff eller??
;)
de er jo søte da!

emblas-kanel sa...

Heldiggris! Skulle gjerne hatt en sånn mugge - og så i den fineste fargen da. Ha en fin dag, Wilhelmine. Klem fra Eva sm sitter og spiser frokost med brødskivene på en mintgrøn Sissel-tallerken. :-)

gult hus i svingen sa...

Slike dealer liker vi:) Nydelig det serviset fra Figgjo og den grytekluten har jeg maken til:)
Takk for brannmannoppklaring;)
ha en flott dag, Wilhelmine:)

klem Trine:)

marian sa...

Godt å ha venninder som forstår!!! Kjempefin mugge allså! ( Men egentleg så trur eg at han e `kje verst han brannmannen heller!)

Tusen takk for linken til skål-trylleri. Skal ikkje bli kvelden før eg har prøvt allså.

Stor klem frå Marian

Mette sa...

Godt bytte! Slikt er skikkelig moro.

Ha en fin hostdag - her blaser og regner det pa tvers...

klem Mette

En støvel og en sko sa...

Hei Wilhelmine!
Så heldig du var som fikk den muggen, og så er jeg så imponert over kurvene dine under her. Superfine! Og han mannen din - jeg skjønner han så godt :-)
Fin dag til deg.
Klem

siri ore elle sa...

Så heldig du var med byttehandelen!! Gøy å lese i bloggen din!! Så mange fine innlegg:-))))))))
Glemte nesten kurvene, men ble såååå imponert, må innrømme jeg ikke helt skjønner hvordan du gjør det da....Ser innviklet ut. De var kjempefine, likte heklekanten:-))

Fin kveld til deg:-)))

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjempefin form på den muggen din! Kjekt å bytte:)

Anonym sa...

HAHa måtte lese om brannmannen din høyt for min mann, mens jeg lo så tårene trillet!! Han lo han også Takk for en god latter:) klem fra ditt Dublin reisefølge