15. september 2011

Oslo del 2, mamma jeg spanderer vet du...

Wilhelmine har fått store barn, voksne barn...det er slikt man vet når de avtaler å møte deg når du er på studieopphold i hovedstaden...når de tar deg med ut på middag og sier at de skal spandere cafebesøk...det er rart, fint, uvant og veldig veldig koselig... Mellomste Wilhelminedatter og jeg har hatt en slik dag denne uken. Vi koste oss veldig, vi var på MUCHO MAS og spiste deilig tex mex food. Burritos med salsa og guacamole...det var godt det. Mucho Mas sin hjemmesider finner du her
Mathilde, mellomste Wilhelminedatter...

mmmm....dette var godt asså....

....litt kjekt å være student også når man kan kose seg slik etter lange dager med forelesninger

Det blir mye trasking i Oslos gater denne uken, i går fant jeg et fint keramikk verksted, med den fineste bollen jeg har sett på lenge...Oslo del 3 med keramikk inspirasjon kommer i morgen...ha en fin dag alle sammen, hilsen Wilhelmine som sniker seg til å blogge litt innimellom forelesninger og terapiøvelser.

4 kommentarer:

Mette sa...

Sa koselig du har det pa studieturen din! Treff med dattera, blir paspandert OG finner fine butikker. Herlig!!!

Lykke til med studiene ogsa, forresten! Jeg ble ferdig med mine i vinter. Har lovet meg selv at det skal bli en laaaang stund til jeg finner pa noe slikt igjen! ;-)

Shy sa...

Så kjekt!
Dette må eg hugse på når mine sønner har tenkt å flytte ut ein gong. (For ein gong må vel det skje også.... ;))
Då skal eg hinte om at dei må spandere på meg ;)

Bente sa...

Hei - så nydelig og snill Mathilde:) Artig med studieopphold når man blir traktert slik innimellom alvoret. Og du - den Nestbutikken skal jeg oppsøke snarest mulig - mmm......!

God kveld til deg og klem fra meg:)

siri ore elle sa...

Høres ut som du koser deg:-)))
Jeg skal til Oslo neste helg, tror det er 5 år siden sist.... Sånn er det når man bor i utkantstrøka:-))