9. september 2011

"VILLA C" - retro vintage butikk i Fredrikstad

I Fredrikstad ligger det flere gjenbruksbutikker, mine favoritter er  Fretex, Zoè gjenbruk på Sellebak og Villa C midt i sentrum. På vei til et annet ærend her om dagen gikk jeg "bare en kort tur innom",  som jeg så alt for ofte sier, "skal bare en kort tur innom"...også kommer jeg for sent til det aller meste...uff, må skjerpe meg! Men når jeg var der inne i Villa C var målet denne gangen å ta noen bilder for å vise dere hvilken fin butikk det er. Damen i butikken samtykker til min fotografering og hun spør om navnet på bloggen, når jeg svarer Wilhelmines, er det en søt dame inne i butikken som sier: "Wilhelmine...er det deg?"....og gjett hvem det var da, jo godeste damen bak den fine bloggen
  TEVANGAS TESELSKAP....som har kjøpt seg det fineste huset jeg vet om i hele verden...der stod hun midt i min photo-shoot...jeg som jo hadde så dårlig tid måtte bare rase av sted, men neste gang tar vi kaffe asså...så koselig å se deg igjen lille mor, sist var på min bloggcafè i vinter...alt for lenge siden.
Vær velkommen inn til Villa C, den har alt som en vintage prinsesse kan ønske seg.








6 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jeg bor tydeligvis på feil ende av Østfold!!!! for her i byen er det opptil flere forferdelig dårlige bruktbutikker:((((((((( Jeg må en tur til finn roen i Sarpsborg, og må vell finne veien til Fredrikstad igjen. Noen år siden jeg var der nå. Ikke siden jeg gikk på Høyskolen, noe som jeg var ferdig med i 2003!!!!! Jeg elsker bruktbutikker, men er så kresen, at jeg ønsker meg sånne butikker hvor jeg kan gå å okke meg og ojje meg, og hvor jeg vil slite med å begrense meg:DDDDD Nå skal jeg titte innom den blogggen du nevner. Og du!!! Dersom du skal ha bloggekafè, så inviter meg!!!!! Hadde vært artig å treffe bloggejenter her i Østfold:DDDD Klemz Grethe

ReVinyl sa...

Ja, det er det jeg sier...
..Østfold er et mekka av bruktbutikker ;)

Fin hælg te dæ! :)

designhund sa...

for en herlig butikk!
også så gøy det er med slike "blogg(sammen)treff"
ha en fin Lørdag!

vinimalistisk sa...

Takk for tips, visste faktisk ikke om denne butikken(Villa C)!=) Men Zoé derimot er jeg hver lørdag og en gang i blant på ukedagene. Har alltid lurt på om det er andre bloggere der når jeg er å titter..hehe
Fasvo på Gressvik blir også besøkt i ny og ne..

3prinser sa...

Herlige bilder :) Nina - nå håper du tar en titt og finner noen stoffer inne hos meg ;)

Pia sa...

Kult med malt lampeskjerm!