27. september 2011

Noen høstlopper

Her er et lite knippe av loppefunn Wilhelmine har loppet den siste tiden...jeg bare er så fornøyd med det fine kruset fra Staffordshire...for ikke å snakke om det broderisettet, sikkert en gammel dame som har startet på dette...jeg skal love henne å fullføre det...jeg liker så godt slike broderier, men jeg er ikke så god på det, skal prøve å få til dette siden det er begynt på...garn fulgte også med... Litt fine små brikker til sy prosjekter, knapper  og 2 meter med retro frottè stoff...ha en fin uke alle sammen, snart er det trekning på min giveaway...for dere som ikke har meldt dere på og elsker italiensk mat så må dere skynde dere å bli med...






13 kommentarer:

Skjerstad sa...

Denne koppen var bare nydelig :) Og et broderikitt som er påbegynt- da slipper du å gjøre hele greia selv da ;) Artig .

Klem fra Janne

Hjertedamas blogg sa...

Det kruset var jo bare helt stilig. Minner meg i grunnen litt på di krusene jeg satt og drakk te av hver morgen, før vi gikk til skolen....sånn på sytti-tallet!!!! Klemz Grethe

En støvel og en sko sa...

Hei Wilhelmine!
Å, den koppen var søt.
Broderitet blir sikkert kjempefint, og som du sier så er det påbegynt og da er det kanskje litt enklere å komme i gang.
Give-away sa du?? Den må jeg være med på. Klikker meg inn nå :-)
Fin dag til deg.
Klem

gult hus i svingen sa...

Fine lopper, Wilhelmine, det broderiet greier du altså:)
Og du, snart kommer den gode julebrusen fra Dahls:)
Italiensk mat er bare best,unntatt norsk bondekost, vil gjerne vinne den boka altså:)
ha en fin dag:)

klem Trine:)

AvMeg sa...

Så gøy - fant du alle de knappene? Wow! Jeg har litt dilla på gamle knapper så de så spennende ut :-) På forrige loppis fikk jeg en halv pose nye glidelåser til 10 kr. :-)

till-vidas-ara sa...

Tycker också om små broderier, tänker på allt detta arbetet så fint. Koppen var underbar..!


kramar Lycke

Sukkertøy for øyet sa...

Din lille loppefrøken!
...jeg ser for meg at vi hadde vært litt av et loppe-team*ler*
"Du går den veien! Jeg går denne veien. Så møtes vi på midten" hahaha!

HERLIG krus!!!!

BIG HUGS

designhund sa...

sukk, Staffordshire..så uendelig mange varianter,
med så inspirerende mønser og farger!!!
ser alltid etter de:)
ha en fin dag!

Marit sa...

Fine koppen.

Lidyll sa...

Den herlige koppen dah!*hjertesukk*
..og knappesamling og broderi-det kan jeg alltid like*smile*

Flott dag videre til deg!
Klem fra meg

Sonja frå Sunnfjord sa...

Nydeleg krus!!!

erleichda sa...

nydelige loppefunn : )

Marianne sa...

kjempe fin kopp - stattfordshire kan deres saker!
og danskene kan virkelig deres dameblader!!!
ha en god onsdag, wilhelmine!