29. september 2010

Comfort zone

Hvem er vell lei seg for at det er høst?
Høsten er en fin tid om man tenker seg etter,
man kan slippe og tenke på
at man skal være brun,
at man bør vanne blomster ute,
at man skal holde inn magen hele dagen pga en viss bikini fra i fjor som ikke passer,
ikke for at jeg ikke liker sommeren
...det gjør jeg jo, men det er liksom så
innmari koselig å bare sitte her inne
å drikke kakao
 å spise eplekake
Comfort zone


ÅÅÅ som jeg ønsker meg et sånn speilrefleks kamera...da skulle liksom dette bildet sett mere profft ut,
slik at marshmallowsen hadde hoppet ut til deg på en måte !


ja...selvfølgelig er det ikke nesten noen kalorier i dette...egentlig ingen om jeg tenker meg om;-)








13 kommentarer:

Siri sa...

Å, så innbydende. Kos deg!

Skjerstad sa...

Ha ha ;) Leser du mine tanker ? Hi hi :) Jeg er som deg .KOOOSER meg med mat . Man skal ikke la disse kaloriene ta styringa ;)Så herlig med eplekake og kakao med masse marshmallows ;) Jeg har spist kake i dag ( mannen hadde 50 års dag i går , hurra )

kos deg i kveld :)
Stor go klem :)

gult hus i svingen sa...

sååå enig med deg Wilhelmine:) Sommeren, med det presset det fører med seg, er noe herk. Selv om det er greit med ca 20 grader.
Jeg ser marshmallowsene kommer mot meg jeg. Det spørs på innlevelsesevne og fantasi det, vet du. Eplekake, nam,nam, snakker vi krem på?
Fin kveld med klem fra Trine:)

Superkvinnen? sa...

Hei! Ser veldig bra ut, selv uten speilreflekskamera :-) Holder nå på å lager meg en blogg. Finner ikke helt ut av den siden, men kommer nok:-)

Anonym sa...

Oj dette så godt ut. Ser at det er flere som har bakt rundt om på bloggene i dag/går. Kakao med så mye marsmallow så veldig fristende ut. Jeg hadde sikkert spist opp marsmallowen før den havnet i kakaoen. Men det er jo meg :-)

Katrine_tm sa...

Du sier noe der! Det ER deilig å ikke MÅTTE ut i sola... Få lov til å krype opp i sofaen med kakaoen (som ser fantastisk fristende ut, selv uten speilrefleks spør du meg) og fyre i peisen. Åååå, som jeg fikk lyst på eplekake og kakao nå! ;) Ja til Comfort Zone! :D

Kardemomme sa...

Hei Wilhelmine :))Så koselig å høre at bringebærsnittene ble vellykkede. Ser at du har bakt deilig eplekake også! Eplekaker er noe av det beste jeg vet her i verden, og med en kopp kakao med marshmallows på kan det ikke få blitt bedre!! Det rosa litermålet er riktig nok kjøpt på Åhlens. Jeg synes det er så nydelig og får lyst til å bruke det hele tiden!Ha en fortsatt fin kveld, og koselig morgendag. Klem fra Kardemomme :))

Duse Pasteller sa...

Herlig innlegg!! Kunne ikke sagt meg mer enig! Nå er tiden for å slappe av og nyyyte livet - med kakao og kake!;)
Jeg ble glad nå jeg!:D

Nattaklem fra Janniche, Duse Pasteller:)

Pafrika Og Belkini sa...

Åaaa, SMÅ marshmallows! De er ENDA bedre enn de store, og så i kakao og allting! Fy søren, nå fikk jeg UTROLIG lyst på akkurat det bildet der, du trenger ikke noe speilrefleks for den effekten!

Sukk. Mulig det må bli en sånn kopp på meg i morgen kveld. Takk for tre-heklenål tips, jeg skal storme til nærmeste strikkebutikk i morgen! Tenk at det finnes, det hadde jeg aldri trodd! Men så er jo jeg bare halvannenuke gammel som hekler da, og på ingen måte tørr bak ørene.
Nå tar jeg meg litt kjøleskapskald Stratos som trøst for manglende marshmallowskakao, og sender meg selv rett i seng.

Fin kveld til deg! (unødvendig å si, kanskje... ;))

svimelaura sa...

Helt enig!!! Og det måltidet der ser jo ut som det har alt man trenger: Frukt, brødmat (som i eplekake), væske (det er jo viktig å ikke tørke ut!) og karbohydrater for å holde energien på topp. Med andre ord; et velbalansert måltid:)

Unknown sa...

Hei alle sammen...tusen takk for alle kommentarer. Det er utrolig hvor mye det gleder;-))
Eplekaken ble jo spist opp på en,to,tre...det var nok sikkert "bare" på grunn av at formen jeg brukte var så liten...hi,hi
Til Kardemomme: Helt enig vedr litermål, viste ikke at jeg liksom kunne bli så glad bare av et litermål...vil bruke det hele tiden jeg også.
Til Pafrika og Belkini: Masse, masse lykke til med tur til USA
Til alle dere andre: Ha en fin bloggehelg.

Unknown sa...

Trenge ikkje speilrefleks du vel!!??

Flotte bilder og hærligt innlegg fra Wilhelminemor igjen!

Kan det trøste at eg har speilrefleks, men ser ikkje forskjell på dei og dei eg har tatt med det litla lommekamera..? Nesten ikkje jaffal :o)

Takker for hilsen, og ja; eg kan jo ikkje værr aent enn fornøyd med denne helga, hihi :o)

En støvel og en sko sa...

Jeg synest bildene dine er kjempefine jeg. Ha en fin dag!
Klem