17. september 2010

Ut på tur, aldri sur...

Tusen millioner takk for alle hyggelige kommentarer til bloggen min.
Her i Blogglandia er det fint å være, det er jo så mange flotte kreative bloggere som bor her og det er til stor inspirasjon i hverdagen.
Det skal sies at det her i Wilhelminehuset
har blitt særdeles merkbart at Wilhelminemor har begynt å blogge.
Den fine bloggen Pafrika og Belkini beskriver veldig godt hvordan det kan se ut når bloggfeberen har kommet til familien,
kikk innom denne bloggen og les de morsomme innleggene som fru Pafrika skriver.

I helgen skal brannmann Sam og Wilhelmine ut på tur, kamera skal med og det skal knipses masse, masse, masse...
Når vi tidligere har vært på tur har vi ofte glemt kamera og vi ender alltid opp med å si til hverandre at det jo er minnene som teller...
Vi har rett og slett aldri ett bilde å vise til etter våre turer... 
hvordan går det an å være så glemsk og virrete...
Men denne gang skal ikke kamera ligge igjen på kjøkkenbordet nei,
nå er det nemlig lagt frem for lengst...ferdig oppladet!
Wilhelmine blogger og da skal allt som kan ha det minste spor av å ligne på et blogginnlegg
 knipses og skrives om.

Jeg har lovet brannmann Sam at det snart skal komme et HELT EGET innlegg om hans lille paradis på jord...så det må jeg bare se å få laget snart. Det er bare det at fjell og vidder i høstfarger og fiskekroker ikke kan måles opp i mot skatter på loppis og nydelige retrofunn...men i løpet av høsten skal han få innlegget sitt!!

Men først så er det altså helgens tur som venter...det skal selvfølgelig blogges om når den tid kommer.
Ut på tur...aldri sur...let`s go...
Wilhelmine på tur i 2 dager...
Bildet er lånt fra Google


8 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

god tur til deg og brannmannen!!! Kos der skikkelig og ja, ta mange bilder som du kan vise og kommentere på bloggen. Det liker vi her inne.
Har helt gått glipp av innlegget under her jeg. Artig at vi har funnet likedan kakefat og bokser på loppemarked. Mine ting har fått "gode" plasser på kjøkkenet. Venter fortsatt på Eames- stolen min. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Strålende helg ønskes av Trine, klem til deg.

FlorasFrue sa...

Hi, hi - kjenner meg igjen der!!
Koselig blogg - så fint at du fant meg så jeg kunne finne deg:)

Gleder meg til å se bilder fra turen deres - gøy å ha kamera med på tur!
Kos dere
Kjersti

HiH sa...

Hei-og takk for hyggelig hilsen på bloggen min:-) Ja, blogging hadde jeg faktisk ikke trodd jeg skulle starte med. Men så flott å kunne få utløp for kreative sider når jobbhverdagen består av å løse andre typer oppgaver. Du har en blogg med varierte temaer-det liker jeg! Og så gleder jeg meg til rapporter fra Køben og London*smiler*.
Legg gjerne til min blogg også:)

helle i huset i husvik

Ellen sa...

GOD TUR a!!!!

vigdis sa...

*heia! takk for koselige kommentarer på bloggen vår! herlig blogg du har du også;gleder meg til å skrolle meg nedover* vigdis

Unknown sa...

Haha, bra!!

God tur og glede meg te å sjå bildene fra turen :o)

Mollie sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg. Legger meg til som følger :-) og god tur ja!

Unknown sa...

Tusen takk for samværet under londonturen i helgen! Vi hadde det kjempefint.
Flott blogg forresten!
Hilsen brannmester Sam