2. september 2010

Kokeboktips

Legger ut noen flotte bøker til inspirasjon. Den første boken er skrevet av Sophie Dahl, barnebarnet til Roald Dahl. Boken er full av masse gode oppskrifter og delt inn i årstider. Masse fine bilder. Boken heter Miss Dahl`s voluptous delights


Neste bok er skrevet av Harry Eastwood. Boken heter Red velvet chocolate heartache. Det er en kokebok som har masse fine oppskrifter hvor en del av ingrediensene er grønnsaker. Det er ikke bare gulrotkaken som man kan fylle
 med masse sunne ingredienser. Er man for vegan cakes, er dette boken. Den inneholder også masse fine bilder til inspirasjon. Nydelige bilder rett og slett





Tilslutt vil jeg tipse om en ny dansk bok som Mai Knauer har skrevet. Den heter Sweet Nothing. Boken har nylig kommet ut, den har enkle kaker som passer til kakebordet til bursdager etc.



3 kommentarer:

Unknown sa...

Velkommen inn i bloggverdenen! :)

Marthe

Marianne sa...

hei og hopp!
tusen takk for kommentaren din på bloggen min. det setter jeg stor pris på! herlig med wilhelmine som navn på bloggen din. et vakkert navn samtidig som det er en videreføring av tradisjoner!
gleder meg til å følge med bloggen din fremover. ha en nydelig helg.

marianne

Nina sa...

Hei ;). Jeg fikk en KJEMPEFIN pakke i posten i går - perfekt - perfekt - perfekt. Nå får linkjolen min fra Noa Noa lenger levetid utover høsten ;). Og så deilig til bluser og tunikaer. Jeg er skjerfoman!!!!! Og dette er mitt første rosa - tro det eller ei. Holder på å pakke supporterbagen min - skal ned til Vestfold på cup med avreise kl 15. 2 skjerf er med ;). BLÅ! Tusen takk!!! Jeg klipte til lapper og la mønsteret til veska di i går kveld - så får vi se når nesten økt blir - i dette malekaoset.

Ha en flott helg, Nina! Vi skrives snart. Nå skal jeg ut og levere hunden til noen som skal passe på den i helgen.