13. september 2010

ROSA MiraBella

Rosa, rosa, rosa...
Min samling av litermål og kakeformer er ikke så rent liten, jeg må snart lage et eget innlegg om det også kanskje.
Jeg var en tur innom Åhlens i dag og der var det så mye fint i kjøkkenavdelingen. 
Jeg liker godt den stilen som Nigella Lawson har på sine produkter, og de fine sarte rosa og lyseblå fargene hun bruker *ønsker meg*, men det er sååå dyrt. 
Men det går jo fint å finne billigere produkter som ligner litt.

Her er mine siste rosa funn:

Den lille skålen med blåbær er fra Søstrene Grene, litermål og slikkepott fra Åhlens og klutene har jeg hatt i lang tid, de er fra Traktøren i Oslo.








3 kommentarer:

Skjerstad sa...

Herlig herlig :) Passet så godt med pikekyss til ;)( Trodde jeg hadde kommentert innlegget under her også , tennene mine løper i vann ;)

Ha en fin fin mandag videre :)

swimzy sa...

heihei :)
Kom tilfeldig over blogge din, så koselig, så jeg legger til bloggen din på bloglista mi jeg!! :)
Og såå kule muffinsformer:) Digget den med barbapapa :)

Ha en flott dag!
Klem fra siv anita

Supersnuppa sa...

Heisann sveisann!
Hvor i all verden kommer muffinsformene med Barbapapa fra?
Jeg har ei datter som er sååå glad i Barbafamilien.

Koselig blogg du har. Leser meg bakover i tid jeg nå, derfor jeg kommenterer et gammelt innlegg:-)