27. september 2010

GIWEAWAY

I dag har jeg blogget i 1 mnd og det er så morsomt.
Tusen millioner til alle som har lest og leser bloggen min.
Det er så mange fine kreative bloggere her i Blogglandia og jeg blir så fantastisk glad hver gang noen legger igjen en kommentar.
Hva er vell da bedre enn å lage et GIVEAWAY innlegg på Wilhelmines bloggen min.
Det å lese blogger har bidratt til en stor porsjon kreativitet igjen i Wilhelminehuset,
takk alle kreative bloggedamer og bloggemenn...(er det noen menn forresten??)
  for all inspirasjon dere gir i hverdagen.

Premien på min første Giveaway er et av mine
heklede sjal,
trekning er
10 oktober.
Det eneste dere trenger å gjøre er å legge inn en kommentar ...så er dere med i trekningen den 10 oktober.
Minstemann i huset har lovet å hjelpe meg med å brette lapper og trekke den som vinner.




Hvilken farge velger du?




27 kommentarer:

giraffmamma sa...

Oj for en premie!
Og jeg som ikke kan hekle vil gjerne være med :)
Skikkelig fint sjal!

Som mine dager er sa...

Iiiiiik, hvilken flott premie! Det er kjempefint og et må-ha i min garderobe.

Sukk, jeg krysser fingrene og håper jeg vinner.

Lykke til med giveaway!

Klem Marit

svimelaura sa...

Å, dette må jeg være med på! Helt nydelige sjal! Spesielt det blå. Me like!

Nina sa...

Dette kan man jo ikke la gå fra seg ;). Jeg har ikke fått blogget om byttet vårt ennå, men det er på lista ;). Tok og følte på sjalet seinest i går.

Jeg er litt koko og fjern i bloggland for tiden. Maler og sover. Høst innebærer at kroppen min blir bjørn. Lærer om sommeren og bjørn om vinteren - er det ikke det som skal være en skikkelig bra kombinasjon - haha.

Jeg vil jo være med! Og har tenkt å spørre deg om jeg kan bestille et i gave til noen. Tar du på deg et slikt oppdrag? Du og jeg vet at det er lov å si nei ;).

Skikkelig god klem fra ei med verdens fineste navn ;)!

gult hus i svingen sa...

vil gjerne vinne et sjal jeg ja. Velger grå eller brun:) Skikkelig fiiine sjal du hekler:)

Fin tirsdag til deg fra Trine:) Klem:)

Siri sa...

Så fine sjal. Hvem vil ikke ha et slikt? Du er god du som bare vil gi vekk og gi vekk.

Kanskje jeg skulle gi vekke noe selv...? Når jeg passerer 5000 klikk..? Men hva? En møkkete sokk? En kake...?
Nei, sjalene sine tror jeg er bedre ja, Wilhelmine.

Det kaffelattefargete synes jeg var det fineste <3 Men de var kjempefine alle sammen.

emblas-kanel sa...

Klart jeg vil være med på give-away! :-))
Jeg har også planlagt en giveaway - - når telleren står på 2222. Ja, det har vært en artig måned som bloggere. Husker vi ble "kjent" med det samme når vi hadde bare to innlegg hver, og du var den første som la min blogg på blogglisten.
Klem fra emblas-kanel

Skjerstad sa...

Herlig heten :) Her må jeg jo bare slenge meg på ;) !!! Er jo så heldig å ha et av dine sjal ;) FLOTT PREMIE :)Jeg velger meg hvit :)
Krysser fingre :)

Ha en fin dag :)
Klem fra meg :)

Kerstin sa...

Jippi!! Klart jeg vil være med :)
Nydelige sjal.

En støvel og en sko sa...

Heisan!
Disse sjalene dine er bare helt nydelige, og jeg håper virkelig at jeg har vinnerlykken med meg denne gangen.
Ha en fin dag videre.
Klem fra Sølvi

Pia sa...

For en flott premie! Jeg krysser fingre for et svart eller brunt sjal!
Lykke til med videre blogging!

. sa...

Heisan. Spennende blogg du har. La meg til som følger. Og nydelige sjal du har heklet.

Pafrika Og Belkini sa...

Utrolig fint sjal,, det er klart jeg vil være med! Og du er et veldig kjekt tilskudd her i Blogglandia synes jeg, selv om jeg ikke er gamle bloggeren selv heller.

Skulle jeg, under over alle under, vinne et sjal (jippi!), er jeg vekkreist mesteparten av oktober, faktisk helt til junaiten. Men jeg har hørt at de kanskje har internett der også?? Eg tar sjansen!

Fin tirsdag til deg!

Katrine_tm sa...

Oj oj!! Fanastiske sjal du lager! Jeg vil gjerne ha et! og om jeg skulle være så heldig og bli trekt ut av din lille hjelper velger jeg det brune. :) Spennende!

s h i n e d e s i g n sa...

Så fine skjerf du lager! Spesielt det brune :-) Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg!

Stine sa...

Gratulerer med 1 mnd som blogger :) De sjalene var virkelig nydelig, så jeg deltar gjerne på giwe away jeg :)
klem

Rosa sa...

Hei!

Ooooooh, hvilke fantastiske sjal du hekler- klart jeg vil være med i trekningen! *krysser fingre og tær*

Helt fersk i blogglandia jeg også, men dette er GØY, skikkelig gøy!:-)

Klem, Rosa

Unknown sa...

Heisann og takk for finfine hilsner hos meg!!! Blir forbausande glad ja, og eg kjenne meg igjen i resten av gleden ved blogging som du beskrive og :o)

Synd at du ikkje fekk blitt med i helga ja, men plutselig byr sjansen seg igjen vettu ;o)

Sku inn og skryta av broderiet te Skjerstad eg, og så ser eg denna FLOTTE giveawayen din. Snakk om ekstrabonus!!! :o)

Krysse alt eg har for et kvitt sjal! Storproduksjon hos deg jammen ser eg :o)

Duse Pasteller sa...

Fin premie!!
Alle fargene var fine, men hvis jeg får velge, må det bli det øverste, det grå:)
Jeg hiver meg like godt på som Følger også(selv om det ikke gir poeng;))

Klem til deg!

Duse Pasteller:)

Hasigamas mamma sa...

Flott premie!
Jeg er med!
Klem
Lise

Anonym sa...

Hei hei, da møtes vi i blogglandia også :-) Siden jeg allerede har fått et sjal av deg (kjempe flott -asså!), min elskverdige "roomy" trenger jeg ikke være med i trekningen. Men ønsket bar å legge igjen en hilsen og si "Bra blogg roomy"!

Tora sa...

Ååå dissa har jeg kjent på før! Ønsker meg veldig et, kanskje lindegrønn...

Klem, Tora

Liss sa...

Kjempefin blogg, Nina. Og jeg vil gjerne være med på trekningen av en av de fine sjalene dine!
Klem, Liss

Tuppelure sa...

For en supersjanse. Klart jeg vil være med. Hadde villet hatt et blått skjerf om jeg fikk velge.

Fin blogg du har også er det så gøy å oppdage andre nye bloggere så jeg legger meg til som følger:O)

God kveld til deg:O)

Marit sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg. Bloggen din er vel litt over en uke eldre en min :) Jeg slenger meg med på giveawayen. De var veldig flotte, jeg spekulerer veldig på hva jeg hadde valgt om jeg hadde vunnet. Hmmm...mørkebrunt :)
Jeg er også stor fan av London og Køben og drar ofte dit. Får alltid masser av insirasjon. Nå skal jeg ta meg en runde rundt i bloggen din. Ha en finfin kveld.

Frk.loppe sa...

Heisan. Jeg vil gjerne være med i trekningen om et sjal. Jeg har akkurat oppdaget bloggen din og leser med nedover. En koselig oppdagelse :-)

Tevanga sa...

Åj, tenk at jeg holdt på å glemme giveaway'en din. Puh, rakk det i tide!! Skulle jeg være så heldig å vinne så må det bli gult sjal på meg. Er veldig svak for gul altså!

Høstklem fra Tevanga