8. september 2010

Den mellomste Wilhelminedatter

Eplet faller ikke langt fra stammen! Sant nok, eller egentlig veldig sant!
Den mellomste Wilhelminedatter er en meget bevist liten ung frøken.
Hun har som Wilhelminemor opp igjennom tiden byttet stil utallige ganger,
og det er her det derre med "ordne selv" kommer inn.
Alt hun gjør, har gjort og sikkert kommer til å gjøre skal hun "klare selv".
Rommet hun har i dag er intet unntak, og skal hun gjøre noe så skal det bli ferdig på 1-2-3.
I dag har den mellomste Wilhelminedatter holdt på bak lukket dør i timevis,
og det var med stolthet hun kom opp og ba Wilhelminemor på "visning".
Bilder fra dagens "visning" er herved publisert,
og selveste mellomste Wilhelmine henger i glass og ramme på veggen;-))


(NB! Det er viktig å merke seg at dette definitivt ikke blir den siste visningen fra den mellomste Wilhelminedatter)


Nydelig vimpelrekke fra Kaspara
Esker fra Rie Elise Larsen
En liten Tante T her også.
Her er mitt revir!

Hvor lenge er det så ryddig tro?









8 kommentarer:

giraffmamma sa...

For et flott rom!
Dette kan du godt blogge mer fra for dette var jo et rom som burde være en hit her i bloggverdenen (og ellers!)
Alltid kjekt når barna begynner å interessere seg for å style rommet litt, på den ryddige måten ;)
Takk for titten!

gult hus i svingen sa...

så morsomt at jenta interesserer seg for interiør.
Med 2 tenåringer i huset selv, undrer jeg meg sammen med deg....
hvor lenge vil gulvet være uten klær.

Fin torsdag.

Fra Trine:-)))

Skjerstad sa...

Kjempekoselig rom :) En ung dame med god smak :)Og alt står i stil;) Så artig at du skal brodere ;) ! Jeg gleder meg til å se det :) Var det Aida du sa det het ? Jeg må se inne på bloggen min igjen , og notere meg det :) Jeg sier bare at jeg skal ha en hvit greie for å brodere på ;) Der har du meg ;)

God kveld til deg og dine :)

Anne-Britt sa...

Hei. Så kjekt å lese i bloggen din, kjekt du satte i gang med det ;) Fint rom, kjekt når det er ryddig. Liker te historien din, morsomt å se at det er andre som har det sånn også ;) Ønsker deg en fin helg.

BlandetLoft sa...

Åh så fint det var!! Digget det. Spesielt de fatet med te og slikt.

Ingunn sa...

Så flott blogg. :)

Kaspara sa...

Heisan
Kjempegøy å se den lilla vimpelen i sitt nye og rette element! Kjempefin var den der på speilen!
Flott rom datteren din har!
Fin senkveld til deg!
Klem fra Kaspara

Fargebarn sa...

Så stilig rom. Likte godt de lilla små hyllene på veggen! Hvor har du fått tak i de?