9. september 2010

Mange lamper små

Det hadde jeg vell aldri trodd, at jeg skulle kjøpe 10 silkelampeskjermer med rysjer!!
Men, man skal aldri si aldri, det er noe jeg virkelig har lært etter jeg flyttet inn i Blogglandia.
Jeg må erkjenne at jeg ikke bare er besatt av kokebøker, men jeg har også en stor avhengighetsproblematikk når det gjelder interiørmagasiner. Det kommer helt klart et eget innlegg om disse flotte glozzy magazines etterhvert.
Men tilbake til det med inspirasjon, for de bladene gir meg faktisk det. Og det er nettopp på grunn av det at jeg da jeg gikk inn i min lokale gjenbruksbutikk og plukket 10 ulike flotte små silkelampeskjermer.

Damen bak disken tenkte nok sitt...

"...uff, hva skal denne damen med alle disse gamle lampeskjermene,
de er jo slitte og alle har ulik farge, ja, ja...du kan få alle for en 20 kroning"

Ideen er tatt fra bladet Bolig Pluss.
Jeg har ennå ikke funnet det rette stedet å henge denne nydelige kreasjon.
Så det skal være sagt at jeg har tvunget brannmannen til å stå å holde min egenlagde uro, høyt på en stol, så jeg kunne få laget et blogginnlegg om dette...det er ikke verdt å nevne hva han da sa...hi,hi




Søtt. Minner meg jo selvfølgellig om Wilhelmine, min søteste farmor hadde mange slike, og gjerne med prismer på;-)





9 kommentarer:

NIB sa...

HERLIG! Ytrolig flott!!

Frøken Paris sa...

Hei! Og takk for kommentar og at du har lagt deg til som fölger inne hos meg. Marais er bra, ja! Det finner du baade caféeer, loppis og siste mote.
Wilhelmine er et veldig fiint navn forresten.
Ha en fin helg.

Unknown sa...

Hærlige lampeskjermer!!

Eg såg og det i det bladet :o)

Takk for hilsen, og rektigt god helg te deg!

Stine sa...

Jeg så ideen i BoligPluss jeg også.. og jeg føler jeg er litt misunnelig på deg som har satt den ut i livet.. Du gjorde et kupp i søte små skjermer da !! :)
Ha en flott dag, og helg :)

gult hus i svingen sa...

den lampa ble jo aldeles nydelig og nostalgisk.
Man får jo bare såååå mange ideer når man titter i interiørblader og i blogger. .....det er ei kjempeutfordring for meg å ikke ha for mange planer om ditt og datt.
Fin helg ønskes deg.

Klem fra Trine

emblas-kanel sa...

Den ble kjempefin! Flinke du! Nå savner jeg nytt innlegg på siden din :-))))
Klem fra - embla -

Unknown sa...

Du ska sjå det plutselig blir flærre bloggtreff :o)

Ser ut så det e vanskelig for desse barnefamilimammene da, men har ikkje gitt opp håpet heilt ennå ;o)

grytti sa...

Hihi, kjempestilig! Litt av et kupp du gjorde :-) Har nettopp lagt meg til som følger av deg. Jeg er også en fersking i Blogglandia, kom gjerne innom og besøk bloggen min :-)

Anonym sa...

ma sjekke:)