29. mars 2011

Camden market


Marked er gøy og et must når man er i London. Gode gamle Camden market svikter aldri. Det er en oase  av ALLT hva man kan tenke seg. det er bare så gøy og gå rundt i dette området. Det er en himmel for alle vintage elskere. Det er så mange som selger vintage kjoler, sko og allt annet som man kan pynte seg med. Wilhelmine klarte ikke alltid å ta like fine bilder på denne dagen, det var så mange som dultet og gikk forbi, så jeg fikk liksom ikke stilt meg opp i beste fotografstil...men her er noen av bildene fra good old Camden. Jeg hadde bare så lyst til å kjøpe med en slik koffert hjem, men med Ryan air så kan man tryggt si at det ikke er mest plass i cabinhyllen, men neste gang...hi,hi...hvor ofte sier jeg ikke det da...neste gang...blir nesten som den reklamen burde, burde...men jeg koser meg med bildene også da




Inne i denne lille boden solgte de mange fine strømper, damen bak disken satset også på å ha sin egen audition, hun sang nemlig karaoke for kundene...noe å satse på på H&M kanskje...


Wilhelmine elsker slike gamle bokser...


Måtte bare ta dette bilde, det er dedikert til deg søte Namaste på bloggen Kreativ og Impusiv
 Wilhelmine som en periode trodde hun aldri mere skulle henge indiske tepper på veggen har nå kjøpt med det teppet i midten med hjem, det skal få henge nede i gangen, en stor hvit tom vegg bare venter på å få denne fargeprakten...


Det er mat fra alle verdenshjørner på markedet...det trengs vell ikke noen nærmere forklaring hvor det er Wilhelmine stays around på markedet



Perfekt stemning...kan ikke noen bare ta et initiativ til å lage dette i Norge, bare ett marked hadde holdt, helst da på Østlandet...Wilhelmine stiller gjerne opp i markedskommiteen. 


Etter at vi hadde vært på markedet i Camden reiste vi til en liten by i byen, Hampstead Heath, der er det også så fint, litt som en liten landsby. Vi tok en liten pustepause der, så gutta boys fikk litt ro og væske i kroppen, damene satt og verket etter å komme videre...og vi kom oss videre...følg med oss...

12 kommentarer:

Loppedilla sa...

Camden market ja... åååh.. da er lenge siden æ har vært der... elsket å tilbringe søndagene der den gang æ jobba som aupair i London... DET e mange år siden det!
KOS dæ! Kan være nok å bare sitte der å se på alle de spesielle folkene som liker å henge i Camden!

Anonym sa...

Så herlig du har det :)

Hehe.. her ler jeg godt!
Strømpebutikk med ei dame som synger karaoke.. Ja, da får man lyst til å kjøpe strømper.. hahaha!

Forresten, alle de boksene og koffertene var jo skjønne. :)

Kos deg videre!
Klem fra meg ♥

A Dog Posing sa...

Saavner!! Nydelig lappeteppe til fantastisk god pris(!!) Grattis! Gleder meg til å se bilder når det er på plass =) Fortsatt god reise. xxM

Hildemor sa...

Kule kofferter:),
har aldri vært på camden marked, såg knallkjekt ut:).
Gleder meg til mer:)
Klem

gult hus i svingen sa...

Camden Market er perfekt for oss skrotnisser:) Bare det å sitte ute og nye stemning og folk rundt seg:)
herlige bilder av vakre ting:)
Klem Trine:)

Anette Willemine sa...

Elsker London. Har også vært der en rekke ganger.
Har du noen bra hotell du kan anbefale?

Ha en fin dag!

Klem,
AW

ReVinyl sa...

Jeg er sååå glad for at du tar meg med en liten tur til London! Kjenner at det kribler i reisefoten nå. Gleder meg til fortsettelsen....Klæm

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Tusen takk for en herlig runde i mitt elskede Camden som jeg det viktigste for meg å besøke på Londontur!
Kjenner meg igjen og er så glad i frodige farverike Camden.
Nydelig det bildet med alle de lekre koffertene. Tenk at far i huset her kastet en hel tilhenger med pappas gamle kofferter på fylinga. Grrr.... kommer visst aldri over det der.
Glad dag til deg Wilhelmine!
Klemmer fra Kaspara

Petra / Popetotrora sa...

Vad härligt det ser ut! Hur mycket som helst att titta på och shoppa. :-)

Siri sa...

Vakkert! jeg skal til London i mai og skal definitivt trekke med meg muttern på bokseshopping!!!

Nina B. sa...

minner minner minner...
Håper så vi får til en tur til London igjen i løpet av sommeren.
Og så HH da, den lille grønne "oasen" i storbyen. Nydelig!

Jeg følger spent med videre :)

Mette sa...

Hmmm... na ble jeg veldig fristet til a ta en tur inn til London og Camden Market. Nar man har ting sa tilgjengelige med bare en time unna blir man litt 'lat'... Kanskje en tur i pasken??