12. mars 2011

Hvite toner.

Jeg elsker farger, men noen ganger er det godt å ha noen hvite hvilepauser. I Wilhelminehuset er det noen slike hvite toner. Fanget opp hvite pusterom med kamera i dag, en liten hvit kavalkade starter min lørdag...


Bedroom style. 


Elsker å våkne opp til denne lampen.



Ny lampe fra Ikea.


Mere Ikea.


Ha en fin lørdag alle sammen, i dag skal jeg gjøre ingen ting...deilig å bare vase rundt. Spise sjokolademums, drikke brus, te, lese ukeblader, kanskje sy litt, kanskje ikke, take away food, tv...

10 kommentarer:

RosMari sa...

Så flotte hvite tak du har. Jeg går med planer om å male vårt stuetak hvitt også, og nå ble jeg veldig inspirert til å få dette gjort. Har endelig klart å overtale gemalen, som kanskje har vært den tyngste jobben... Ha en fortsatt fin helg!

emblas-kanel sa...

Fine lamper du har. Jeg er også veldig glad i farger, men det er godt å hvile øynene på noen hvitt.
Ha ei flott helg, Wilhelmine.
klem fra Eva :-)

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Ja, hvite pustepauser fra all glad retro og farger er viktig for meg også. I blant tenker jeg; jeg orker da ikke å leve i et sirkus, he,he.
Fine hvite lamper du omgir deg med, særlig den du vånker opp til liker jeg godt.
Her stråler solen og Gutta Boys dro til fotballbanen (kunstgress og bart) og plutselig ble det tid til å suse rundt for far i huset og meg.

Det rosa stoffer under fikk jeg en gang en bit av Kardemomme av, veldig fint er det.
Glad lørdag til deg!
Klem fra Kaspara

Skjerstad sa...

En sånn dag er det her også :) Jeg sitter i bare "JOGGIS" og slapper av . Har kjøpt meg digitalkamera og leser bruksanvisning ( HÆRREGUD ! ) Måtte ha en pause nå , og blogger isteden ;) Hvitt er fint og jeg liker alle lampene :)

Ønsker deg en flott helg :)
Klem fra Janne

Petra / Popetotrora sa...

Håller helt med dig. Färg i alla ära, men ibland vill man ha lugnt och skönt vitt också. :-)

Önskar dig en härlig lördageftermiddag och kväll!

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så fine lamper du har!
E viktig å ha litt kvitt rundt sæi også. Særlig når man har masse farger ellers. DA kommer også de fine fargan mere fram:)
Kjempefine stoffer du har funne dæi (i innlegget under) Likte veldig godt det øverste. Vi kan gjerne bytte litt stoffer hvis du enna e interesert i det:)
Ønske dæi en fin kveld, høres ut som du har en god plan for den.
klæm

Li/Småtingene sa...

Deilig å hvile øynene på det hvite iblant!
Flotte lamper du har!

Kooos deg med lørdagen :-)

:-)

Gunnhild sa...

flotte lamper!
enig i at hvitt gjør godt for øynene..lett og forandre stil og, om paletten er nøytral!

..skrevet litt om deg jeg foresten, og har sprettet stoffbiten min :)

god helg !

Siri sa...

Herlige lamper :-)

Supersnuppa sa...

Kjempefine lamper!
Så snill en brannmann du har, som lager frokost til deg:)

Jeg vil gjerne ha vimpler ja!
Fikk ikke svart deg fordi babyen bestemte seg for å komme. Helt plutselig, fire uker før tida!
Har du en mail jeg kan nå deg på?