1. mars 2011

Wilhelminedatter baker

Når den mellomste Wilhelminedatter kjeder seg så baker hun. Hun er jaggu ganske flink til å bake blitt, denne gangen bakte hun Cookies. Hun er ikke like fornøyd med resultatet hver gang selv, men vi i huset er suuuper glade. Den mellomste Wilhelminedatter har jo bodd i USA ett år, så hun har den amerikanske normen for størrelser og smak når det gjelder cookies. Men disse var veldig gode.
Oppskriften fant hun på Det søte liv, en nettside som er proppet med gode troverdige oppskrifter, verdt å kikke inn for dere som ikke kjenner den fra før.
Disse kakene er med brunt sukker noe som gjør dem ekstra gode! 


Fat i fine farger fra Rice også Manno kopp, en av mine favoritter!


Kaspara hjerte;) 


Blad kjøpt i Englad, jeg bare elsker disse bildene. Afternoon tea!


Dette hviler jeg øynene på når jeg står og rører i grytene, Ethel von Horn design...my love!





7 kommentarer:

Martha sa...

Har også en datter som elsker å bake :)
Koselig det..
Ønsker deg en fin tirsdags kveld !!

mymlen og my sa...

Heldige deg som har en så flink og bakeglad datter. Kos dere med så store og gode cookies. Hilsen Mymlen

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
SÅ gøy å ha ei datter i hus som like å bake da! De så veldig godt ut:)
Rice fat blir aldri feil i mine øyer;) Og hjerte fra kaspara va veldig søtt da:)
Ønske dæi en fin fin kveld
klæm

Unknown sa...

Heldige dåkke som får sånne lekre saker servert da :o)
Flinke jenta si det.

I dag fekke eg pakke i posten og!
Tusner på takk, bestaste du!!!

Klem på klem!

Knitty sa...

Åhhh, ligna mistenkelig på dei cookies`ane eg lage med brunt sukker. Dei er yummi :)

Tevanga sa...

Halloen!

Jeg skal også oppdra gutta mine til å bli god på baking. Ihvertfall minstemann, han er et skikkelig matvrak allerede. Han tigger ved bordet som en hund...

Afternoon tea er helt fantastisk. Det har jeg testa i Danmark, nærmere bestemt på Bornholm, i en museumscafe. Ga definitivt mersmak! Jeg prøvde å lure Tevangamannen med på dette i London, men han nekta da jeg ymtet frampå om kleskode.

Vi burde absolutt dra sammen til gjenbrukshimmelen. Det hadde vært kjempegøy :-) Kanskje indre Østfold har flere skjulte hemmeligheter? Jeg har fri i morgen, og vurderer en liten bruktrunde hvis økonomien tillater det. Hvis ikke blir det husarbeid og soving.

Stor klem fra Tevanga

re:signert sa...

For et deilig artikkel. De fargene. Drømmende sart og passe pastell. Fikk lyst på noe søtt. Og øverste innlegg var jo også barenydelig. Kjærligheten burde seire, ALLTID! Synes jeg ;-9 God helg!! Mvh Signe Schineller