14. mars 2011

Retro birds.

Jeg har sydd noen små fugler. Jeg har brukt knappenåler som øyne. Disse skal få henge på et bjørkeris når påsken nærmer seg, jeg skal sy noen flere i andre påskefarger også...imens får de ligge å hvile seg på et fantastisk brett med Anita Wangel design. 


...kvirrevitt...


Snelleri, snellera, snellerha...tråd fra Stoff og Stil er billig, de får man også kjøpt på nettsiden deres...Brettet under er Anita Wangel for IRA design...en av mine favoritter...bare så synd at man nesten aldri finner denne typen på gjenbruk eller loppis....oj, nå kom jeg på at jeg har et fuglebur fra Indiska i bambus nede i kjelleren...kanskje jeg skal hente opp det og la retro fuglene bo inne i der...ha en fin dag videre alle sammen...passer på å takke for alle koselige kommentarer her på Wilhelmines. 



22 kommentarer:

ReVinyl sa...

Fiiiiine fugla! De kan du jo ha oppe året rundt, spør du meg ;)

Unknown sa...

Næmmen, sjå syjentå våras da!!!

Guhu så skjønne de blei :o)

Re-dizain sa...

Så söta fåglar!!! Och idé med knappnålar som ögon var ju helt strålande:)
Du måste skicka mig din adress på något sätt.
Ha det bäst!!

marian sa...

Fine!!! fuglane OG brettet.

Ha ei fin veke!

marian

Gunnhild sa...

finfine fugler (regner med det er meiser..og da er de helårs!!)
digger brettet..det oser av SOL!
:D

gult hus i svingen sa...

herlige fugler, Wilhelmine:) Skal si symaskina di får kjørt seg:) Du er jo helt utrolig kreativ da:) Fugler hele året, spør du meg:)

klem fra Trine:)

RosMari sa...

Så søte disse fuglene var. De blir fine å pynte med til påske... Ha en fin dag!

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Kjempefine fugler! Tok med meg et mønster fra stoff og stil på fugler da jeg var der, og tenkte at de blir nok litt vanskelig å få fine i fasongen, men dine er supre. Lekre stoffer også, fineste fuglene jeg har sett. Tror jeg ønsker meg flaksende retrofugler på himmelen jeg.Fare for jeg hadde snublet i mine egne ben da.
Ha en fin dag, her skinner solen.
Klem fra Kaspara

Anonym sa...

Så fiiine fugler - gule og flotte var de! Flink du er !

Marit

sivknivklestativ sa...

Søte fugler i fine påskefarger :)

Hildemor sa...

For noen fine fugler, blir nok fine på grein til påske:)
Klem

Mette sa...

Sa skjonne! Jeg har hatt noen bloggfrie dager med besok hjemmefra, sa jeg ser jeg ma lese meg opp pa bloggen din! Du har jo vaert sa produktiv!!!

ha en fin fin tirsdag.
klem mette

Petra / Popetotrora sa...

Så fantastiskt söta små fåglar!! I like! :-)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
For nåen hærlige fugler du har sydd! FIkk lyst å prøve mæi på sånne sjøl også:)
Ønske dæi en fin fin dag
klæm

Unknown sa...

Kjempeskjønne retrofuglar :) Fekk vårstemning med ein gong :)

Pia sa...

Søte fugler! Det blir en flott påskepynt!

Malene sa...

Fin ide :)

Eple sa...

Herlig fugleflokk :) Jeg prøvde å sy en fugl hinn dagen- men jeg klarte det faktisk ikke... Jeg er virkelig ikke en god sydame, men jeg gir meg ikke!! Nå ble jeg jo enda mer inspirert og bestemt!! ;)

Taratei sa...

De herlige søte retrofuglene da... så smart med knappenål til øyne :) misunn - misunn :))ha en fin kveld , klem fra meg.

Kisser Laptern sa...

.... forårsfugle... :)

Kh. Kirsten

Loppedilla sa...

veldig fine og for en god ide!
synd det er så langt til stoff og stil... perfekt prosjekt å ta med barna på:)

Re-dizain sa...

Hej igen
Jag upptäckte ikväll att jag märkte både blåa och bruna tyger med B och siffra...så snälla kan du kika hos mig och kolla om du menar blått (B 4) som jag trodde? Nu har jag ändrat det till Blå 4 och B-4 är det bruna.
ha det bäst