30. mars 2011

Hotellet i London

Wilhelminefamilien pleier nesten alltid å bo i Notting Hill når vi er på Londonbesøk, men denne gangen hadde vi kommet over et kjempetilbud på et flott hotel, og da var det gøy å prøve noe nytt...og ikke minst litt luksus...ikke hverdagskost for Wilhelminefamilien slike hotell asså.  Hotellet lå like ved Big Ben og The Eye. Det var den mest fantastiske utsikt og de største rommene jeg har hatt i London noen gang...velkommen inn: 


Bak blomsterdøren var det skap med morgenkåper, strykejern, ekstra puter etc etc




Minibarområdet...med micro ovn og en liten vask...kjekt å ha...hi,hi


...en liten soffa gruppe med en gang du kom inn døren


Våre nærmeste naboer...du må gå over Westminiser bridge for å komme til hotellet fra tuben, kun et par minutter...med nydelig utsikt. 


6 kommentarer:

Anonym sa...

For et fresht hotellrom! :)

Kos dere, har også lyst til å ta turen til London. Husker ikke så veldig mye, er 15 år siden.
Så har lyst til å dra en tur igjen.

KOS DEG!!

Klem

Kaspara sa...

Heisan wilhelmine
Morsomt! Dette hotellet bodde vi på da vi feiret far i husets jubileum. Dyrere enn det vi pleier absolutt; vi er ikke så kresne. Men det var herlig med litt luksus dene gang og vi bodde høyt oppe med utsikt til London Eye og Big Ben.
Måtte si til ungene; neste gang kommer vi helt sikkert til å bo enklere og slettes ikke denne standarden. God frokost var det der og og ungene husker enda noen stekte gode potetkaker.
God kveld til deg!
Klem fra Kaspara

Malin - mine gleder - sa...

Såååå fint!! :D Ser jo helt fantastisk ut der! Håper dere storkoser dere!! :D


Ha en flott onsdag :)
Klem Malin <3

Taratei sa...

Oj dette er i luksus klassen må jeg si :DD Veldig kjekt å se - har aldri vært i London jeg men skal nok engang... Jeg har tipset eldste dattera om bloggen din , hun skal dit om ett par mnd. Ha en fin kveld :))Klem fra Taratei.

Unknown sa...

Naaaai, eg hadde ikkje fått med meg det Namaste-bildet :o)
Stilig!
Og så flott teppe da - billig!

E ikkje så masse på bloggen for tida pga syinga ser du :o)

Nå har eg ein liten pause og har kost meg med de flotte London-innleggene dine.
Guhu for ein flott tur det ser ut så du har hatt.
Kjekt å sjå.

Ha det så bra så lenge vennen, nå e det tebake te symaskin og skjærebrett for meg :o)

KLEM

Nina B. sa...

Wow, lekkert hotell!

London er vel kanskje ikke kjent for hverken store eller flotte rom (hvis en da ikke er villig til å betale deretter...), så det var nok supert med et opphold der vil jeg tro :)
Fint område er det også!