23. mars 2011

Photo session


"Mamma, kan vi ta bilder i fotoboksen, please??? Dette er resultatet, men hvor ble det av de gamle fotoboksene med sort hvitt bilder i remser...det var tider det, når vi gikk rundt med lommeboken full ab bilder på alle venner, til tider kunne lommeboken veie ett tonn...ja, ikke på grunn av penger...men pga slike små sort hvitt bilder...Den yngste Wilhelminesønnen elsker når han får med seg Wilhelmine inn i en slik fotoboks...en lettere forstyrret Wilhelmine lar seg rive med...og en-to-tre...knips...der var vi foreviget!



15 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så artig påfunn:) Har noen bilder fra fotobokser med barna vi også:) da de var i sort/hvitt:)
Han er like vakker som sin mor, ser jeg:)

klem fra Trine:)

Skjerstad sa...

Hi hi :) Herlige bilder ! Dere er vakre begge to :)

Kos dere i dag :)
Klem fra Janne

ReVinyl sa...

...smil...hærlige bilder!!

Dette bringer tilbake gamle minner ;) Klæm

sivknivklestativ sa...

Hihi artige bilder. Lurer også på hvor fotoboksene med svarthvit bilder i remser er. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Så herlig ut med indisk lørdagsmat.

Mette sa...

Ja, det bringer frem minner... Artig sa lenge han vil ha deg med pa bildene! Fine var dere!!

Anonym sa...

Hehehe.. det er jo gøy!;)
Søte er dere begge to ♥
Husker fra jeg var lita, når de fotoboksene sto over alt. Jeg veit ikke hvor mange bilder jeg har fra de, og jammen skal jeg prøve å finne en så jeg og ungene får plass i!:)

Klemmer!

Unknown sa...

Naaaaw, det var nå de harligaste bilder, av de skjønnaste folkene :o)

Bente sa...

Så flotte dere er:)

Klem fra Bente.

Hildemor sa...

Hi Hi, det er bare så morsomt å ta sånne bilder:)
Klem

Loppedilla sa...

hehe.. ja huske den tiden!! det va stas å bytte passbilder og fast lørdagssyssel når ungdommen dro på bytur :)

Tenke dokker hadde det gøy i fotoboksen :)

Loppedilla sa...

hehe.. ja huske den tiden!! det va stas å bytte passbilder og fast lørdagssyssel når ungdommen dro på bytur :)

Tenke dokker hadde det gøy i fotoboksen :)

Stilleben sa...

God kveld
Takk for hyggelig kommentar hos meg. Du, det er fantastisk deilig å sitte under treet i hagen - vår, sommer, høst. Om vinteren står det en lykt på stolen. Jeg er veldig, veldig glad i akkurat det hageutsnittet og fotograferer det ofte! Fine fotoboksbilder av deg og sønnen. Jeg savner faktisk lommeboka tykk av bilder!Heldigvis har jeg min gamle lommebok fra slutten av 80-tallet - med alle bildene. Så på de her om dagen.

Duse Pasteller sa...

Så søte dere er♥
Klem

giraffmamma sa...

Så gøy :)
Fikk fram mange gode minner dette!

Gunnhild sa...

skjønninger!!
jeg har fotobox bilder av mine barn fra når de er ca 6 mnd..utrolig morsomt ;)