2. mars 2011

En vimpelrekke i stoff fra Stoff og Stil




En studievenn av meg har fått en liten prinsesse. Da passet Wilhelmine på anledningen til å lage en liten prinsessefarget vimpel. Jeg har ikke sydd slike før, men jeg har jo bare elsket Kaspara sine vimpler og har nå forsøkt meg selv som vimpelmaker. Jeg hadde noe rosa stoff fra Stoff og Stil som jeg ville bruke til denne lille søte babyen. Det var så gøy å lage dette, får jo bare lyst til å sy vimpler hele dagen. Men Fabian nekter å ha dem på rommet sitt, brannmannen trengte heller ikke noen...så da får jeg sy til meg selv da, en gul til påske kanskje, en grønn til våren og en blå til sommeren...


Ferdig produkt...irriterer meg stadig over kamera mitt som ser ut til å streike når som helst...typisk!!!


Monteringen gikk bedre enn jeg trodde, måtte bare være rolig og puste ut og inn...jeg klarte det, HURRA!!!!

10 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jättesöta vimplar! Den lille kommer nog bli väldigt nöjd med dom. :)

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine!
Du klarer det jo alldeles ypperlig selv, kjære deg! Og stoffene drar jeg jo voldsomt kjensel på etter å ha avlagt stoff og stil et besøk i går.
Lilla og rosarødt er nydelig sammen! En av mine favoritter og dermed synes jeg vimpelen av veldig fin!
Ha en glad kveld!
Klemmer fra Kaspara

Supersnuppa sa...

... eller du kan sy til meg:)

Disse vimplene var skikkelig søte!
Jeg burde absolutt prøve meg på noe lignende selv, hadde vært stas å dekorere vugga til bebisen med.

Brukte du oppskrift?
Finnes det oppskrift? Evt på Stoff & Stil?

Klem fra Supersnuppa

Barbros lille atelier sa...

Å, så fin vimpelrekke! Kjempegøy å sy vimpler! Holder på med en påskevimpelrekke akkurat nå:-)

Synes absolutt du skal sy noen til deg selv og:-)

Klem

Kaspara sa...

Hei igjen Wilhelmine
Dessverre har jeg alt solgt stoffpakke 4.
Det kommer ut flere i løpet av uka.
Fin kveld til deg!
Klem fra Kaspara

RosMari sa...

Vimlene var helt nydelige. Hvilke mål har du på dem? Jeg fikk inspirasjon til å sy noen selv til barnebarna mine. Ha en fin onsdagskveld!

RosMari sa...

Vimplene var helt nydelige. Hvilke mål har du på dem? Jeg fikk virkelig lyst til å sy noen selv til brnebarna mine. Ha en fortsatt fin onsdagsjveld!

Knitty sa...

Så fin den blei :)
Skikkelig fine fargar. Vil nok tro både mor og prinsessa blir glad for å få denna :)

ReVinyl sa...

Så fiiiin! Heldig liten prinsesse ;)

Skjerstad sa...

Nydelige farger sammen :) Fikk lyst til å sy jeg også , smart å lage gul til påske ;)

Klem fra janne