28. mars 2011

Ukens tema: Wilhelmine i London

Denne uken vil Wilhelmine ha et eget tema, ikke uventet er det London som er tema. Jeg har vært i London utallige ganger og etter denne turen vi nå har hatt så er det et faktum at Wilhelmine aldri kommer til å bli lei denne byen, det dukker opp nye steder og områder som Wilhelmine kan utforske hver gang byen besøkes. Men det er noen favoritter som går igjen, Camden market, Notting Hill og Bourogh market er noe som Wilhelmine ikke kan gå glipp av. Vi var i London fra fredag til søndag, det er bare utrolig hvor mye man kan oppdage om man setter på turboen og stiller inn radaren på typiske Wilhelmine steder. I det første av ukens innlegg vil jeg legge ut noen bilder på en FANTASTISK åpenbaring av et sted som man kan spise  frokost, lunch, middag eller kveldsmat. Stedet heter Princi Bakery. Om dere googler det så finner dere frem til websiden. La bildene tale for seg.
Følg med Wilhelmine denne uken på tur til London.


Man kunne se de bakte fra gaten, de hadde en stor vedfyrt ovn som det ble bakt de beste brød i.


Sjekk disse gode kakene da...vi smakte på dem...og det var bare en nyyyytelse;)


Miniboller og rundstykker...så gode.


Ulike brownies og blondies.


Minihorn og croisanter som var fyllt med deilig pålegg...hvorfor kjøpte jeg ikke med dette hjem da...


...ala...New York style...deilige saltkringler...


Vår frokost bestod av dette...brannmann frokost down under...


...dette var knallgodt...jeg tyvsmakte på brannmannens porsjon hele tiden...


Følg med på flere London opplevelser resten av uken...have a nice week!


10 kommentarer:

Skjerstad sa...

Å Herlighet Wilhelmine :) Jeg tror at vi to hadde sulla godt sammen der borte i London :) Den ene herligheten etter den andre åpenbarer seg ;) Ser at dere har det KOS !

Klemmer fra Janne :)

Hildemor sa...

Ååå for et fantastisk sted:), jeg kunne nok også sittet her og spist fra morgen til kveld:).
Gleder meg til mer bilder:)
Klem

gult hus i svingen sa...

Princi Bakery SKAL besøkes neste gang vi er i London:) For en plass, mister ikke akkurat matlysten av å se på bildene derfra:)
Tam frokost på deg da, Wilhelmine, english breakfast er nok mer min greie:) Gleder meg til å se resten av bildene fra turen:)Har vel med en del stæsj hjem, tenker jeg:)

klem Trine:)

Anonym sa...

Der kunne jeg lett koset meg! :)
Så heldig du er som er der, og ja jeg ser åpenbart at du har det godt.
For noen herligheter du viser frem, mor her har ikke spist frokost enda. Sitter kun med kaffekoppen i handa, og ja.. jeg får vann i munn av å se all den gode maten de lager!
Gjett om jeg blir misunnelig! :)

Kos deg masse, og gleder meg til neste innlegg fra deg.
Klemmer fra Ida ♥

Mette sa...

A, sa koselig at dere hadde det bra! Og hvem er det som sier at britene ikke kan lage mat... Vel, vi ma i allefall innromme at de har laert noe de siste arene!!! ;-)

ha en fin fin dag.
klem mette

Nina B. sa...

i looove London!
Gleder meg til å lese fler tips fra deg! Selv om jeg også har vært der mange ganger (bodd), så er det som du skriver, alltid noe som er uoppdaget.

Dette så iallefall lekkert ut!
nam nam!

Klem nina

A Dog Posing sa...

Hærlig! Takk for gulltips - bor med en mann fra London og er stadig over ;D xxM

Ellen sa...

Hællemåne, noe så lekkert da mann! Harnte sett på makan. Jeg hadde bare campet inni den sjappa der jeg, så måtte de ha jaga meg ut når de stengte på kvelden. Med kjepp. Jeg fikk veldig lyst på sånn foccacia med cherrytomater jeg, det hadde vært digg akkurat nå. Men her er det ikke så mye som en foccaciasmule i sikte, bare knekkebrød med kli. Det er ikke helt det samme.
Så morsomt at du lager sånne reisebrev, det er skikkelig artig lesning. Jeg skjønner at jeg må dra tilbake til London en gang. Kommer det noe sånn marked-innlegg kanskje? Det hadde vært kuult. Anyways. Ha en finfin uke du også, nyt våren i min gamlastad:)
Klem fra grensen!

Bente sa...

Heisan - jeg kan godt like denne ukas tema hos deg - blir man lei av London, er man lei av livet - er det ikke det det heter:)

Vi elsker London - så tipsene dine skal lagres til neste tur - når den måtte komme. Dette Princi Bakery er definitivt i vår smak! Og engelsk frokost - det hører med:)

Gleder meg til fortsettelsen ....
Klem fra Bente.

Taratei sa...

mmmm så masse deilig mat og flotte bilder - dette følger jeg med på :D