21. mars 2011

Dette ble med hjem fra "Nr9"


I Sandefjord så ligger den fineste interiørbutikken, "Nr9". Når jeg var i Hvalfangstbyen forrige uke så ble dette med Wilhelmine hjem. Jeg liker rødt godt og samler på Manno krus, så da var denne en soleklar favoritt...jeg har lenge lett etter rød, også fant jeg den her...supert. Denne espresso kaffen er forresten veldig god til latte og andre kaffe drikker...verdt å prøve for dere som liker det. 



Brannmannen har et navn som begynner på denne bokstaven...det er selvfølgelig ingen sammenheng med at bokstaven er "rusten"...hi,hi...
De hadde mange andre fine bokstaver der også...men det fikk bli G denne gang...



Fine små pakker med alle Kusmi teene, fine til vertinnegaver...eller å ha på kontoret-jobben...
Egentlig kunne jeg ha kjøpt hele butikken, men det hadde jeg ikke gullmynter til denne gangen...men neste gang...da asså...


9 kommentarer:

emblas-kanel sa...

Å så mye fint. De små teposene var jo helt skjønne. Slike har jeg ikke sett ennå.
Nei, det er ikke en stol jeg får i posten :-))). Hvis du kikker rett til høyre for innlegget mitt.... hint, hint.
Ha en flott kveld. Tilbake til strikketøyet her. Nå er det sokker på pinnene.
Klem fra Eva :-)

Nina sa...

Jeg har forresten en slik N - rusten. Som jeg kjøpte i Oslo for et par år siden. Ritkgnok står den nedstøvet og gjemmer seg på syrommet mitt i andre etasje. Jeg korrigerer. Kaosrommet mitt ;).

Pia sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
Jeg har også falt for de Mano-koppene - kule!

La luz del norte sa...

Så flotte ting! Den Mano-koppen var jammen fin i rødt! Jeg elsker den fargen! :)

Håper du får en fin kveld!

Hilsen Sola

Bente sa...

Hei - ja er ikke Nr 9 er flott butikk - ville vært skummelt for meg og lommeboka om den lå i nabolaget:)

Fine ting du hadde kjøpt - Mano er en suksess her hjemme også - selv hos min "rustne" Y som ikke akkurat mente vi trengte flere kopper da Mano en vakker dag plutselig befant seg på hylla;)

God natt kan man vel nesten si nå - klem!

Loppedilla sa...

ÅÅÅ ønske mæ sånne Mano kopper:)
Kjøpte selv en prøvepakke med Kusmi tea fra Nr. 9 herom dagen! Favoritten min e fortsatt earl grey...
Ha en fin kveld!

Siri sa...

Lekkert :-)

giraffmamma sa...

Jeg vil ha en sånn jobb som du har og tjene gullmynter!
Finfin kopp i finfin farge!
Jeg har mye rødt på kjøkkenet, friskt og fint :)

Taratei sa...

Hei , så fine ting du hadde med deg hjem fra Sandefjord - tror jeg må finne den butikken til sommeren når jeg er der på besøk hods familie :) og du Wilhelmine, jeg har latt meg inspirere av de søte pulsvarmerene som su strikker i alpakka - håper det går greit??
ha en fin kveld , klem fra Taratei.