3. mars 2011

Den ekte Wilhelmine


Familieveggen tar form. Jeg har jo bodd i et gammelt hus tidligere og hadde da masse bilder av mine gamle slektninger hengende i trappen, det var så fint. I dette nye huset hvor brannmannen og Wilhelmine nå bor har jeg liksom slitt litt med å plassere alle disse gamle bildene og gamle møbler. Men etterhvert har jo mere og mere kommet frem. Etter to år har nå disse bildene kommet på plass. Under ser dere den ekte Wilhelmine. Sjekk den fine frisyren da...snakk om vintage! Nydelige damen med sin gode mann, min farfar. De hadde det så godt sammen, det er så fint å huske på allt det gode de stod for. 


De giftet seg under krigen...ekte kjærlighet overvant allt. 


Slik ser veggen foreløpig ut...de to små jentene i kurvstolen er mine to små voksne døttre...


Gamle briller som jeg sparer på...må bare finne frem de andre...hvor la jeg dem under flyttingen da tro...

8 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

det er jo bare sååå trivelig med slike bildevegger:) Forskjellige rammer, svart/hvitt og farger....stilig:) Samler du også på briller? det gjør jeg også:)

Klem Trine:)

Kaspara sa...

Hei Wilhelmine
Så artig å hilse på den ekte Wilhlemine! Det blir som hos meg det med den ekte Kaspara som var min farmor.
Flott par farmoren og farfaren din! Og veldig koselig med familievegg!
Et besøk på Nr. 9 og andre Sandefjordsbutikker
kan jo kombineres med et Kaspara-treff vet du, så virker du ikke fullt så desperat, hi,hi!
Ha en fin kveld!
Klem fra Kaspara

Ellen sa...

Næææ, så søte småjenter i kurvstolen der a! Hallanutten, jeg blir helt blaut jeg...
Og så fine vimpler du lager under her da, flinke du altså! Du produserer jo som rakkern om dagen du!
Nå skal jeg lage grønne pannekaker til småjentene, har lovet dem det i dag:)
Ha en finfin kveld, klem herfra!

Knitty sa...

Hei hei :)

For ein koslige vegg :)
Bør jammen meg få fingen ut og henga opp nåken bilder eg og. Lenge leve glømskheten seie eg :)
Kanskje detta var ein go påminnar på at eg bør ta meg litt isammen, hihi :)

Ha ein super duper kveld :)

Gunnhild sa...

for en flott bildevegg!!
likte godt brillesamlingen din..artig å se hvordan motene forandrer seg med årene :)

..hvordan i all verden får/fikk man håret til å bli sånn?? fantastisk :)

Gunnhild sa...

Så flott at du likte stoffpakkene :)

..og bare si fra om du plutselig vil bytte bort noe av det john blund stoffet.. *dåne*
;) klem!

Fjasevas Huset sa...

fin bildevegg. jeg er storfan av bildevegger. gøy med ulike rammer og bilder!

klem

Petra / Popetotrora sa...

Otroligt vacker tavelvägg! Gillar alla snirkliga, gammeldagsa ramar!
Tavlan med upphängning för glasögonom är super! :-)