11. oktober 2012

Arne og Carlos julekuler i Wilhelminefarger

Siden både julebrus og julemagasiner har kommet i butikken, kan jeg også lage et lite sneak peak innlegg om julen. Her i huset i år skal det nemlig pyntes med julekuler fra Arne og Carlos sin bok. Jeg er ikke så flink og strikke de selv, men moren min er en kløpper på disse...de blir så fine, skjønner ikke hvordan hun klarer å få det så stramt og pent...også det mønsteret da. Mine julekuler skal være i fargen brunt og rosa, det er liksom ekte Wilhelminefarger...se så fine de er...gleder meg til å henge de opp...
Ha en fin dag videre folkens;)) 


9 kommentarer:

I en Sving sa...

Så herlige kuler :)
Jeg har kjøpt boka og pinner til å strikke med. Eneste problemet er at jeg ikke kan strikke da *hihi* Så man får se hva som skjer.
Kulene dine var uansett skikkelig lekre :)

till-vidas-ara sa...

vilka fina..som en alldeles hemstickad Jul ..***

kramar Lycke

Davids Engle sa...

De er fine. Hvor hun dygtig din mor. Du er heldig at have sådan en strikkekyndig indenfor rækkevidde. Glæder mig til at se, når du begynder at pynte:-)
Knus fra Kate

ReVinyl sa...

Kjempefine!
Snille og flinke mamman din!
Perfekte farger :)

Siw

Lillis verden sa...

Kjempefine!! Jeg strikket en del i fjor. Problemet mitt er å få de skikkelig runde.... Ser dine er perfekte der og :)

Anonym sa...

Jeg hadde dilla på dem i fjor og strikket i farger som passet hjemme hos meg. Får vell plukke dem frem i år også, og henge dem opp i trollhassel-greina i taket:DDDD Jeg strikket også noen mini-baller, som jeg hadde på vårt mini-tre. Ballene din er virkelige fine. Klem Grethe

Randi sa...

E det mulig????? Så fint!!! Tør jeg si at boka er i denne heimen....
Må vist prøve.....
Ha en flott dag!

Bente sa...

Hei Wilhelmine - så fine kuler i fin fargekombinasjon. Moren min strikker også slike (men i rødt og hvitt) - jeg har boka, men har ikke rukket å strikke ennå - kanskje denne jula??

Ha en fin helg - klem fra Bente:)

Unknown sa...

Så utrolig søte kuler :)

Fin søndag til deg :)

//Beate