28. oktober 2012

Klagevise


I dag er det en slik dag hvor alt bare er ille, jeg har nemlig tannverk...hver gang jeg er hos tannlegen på "vanlig vis" så går det noen dager...så får jeg sååå vondt i den tannen som er behandlet...typisk...det har også skjedd nå...så i helgen har jeg stort sett gått rundt som Lina i Emil...klaget og klaget...jeg har så vondt i tanna mi...nå har jeg vondt i øret til og med...uff,uff...i morgen er det tannlegen sporenstraks...uff, det var godt jeg fant denne klagevisen som Lina i Emil synger...den passer i dag.



3 kommentarer:

Randi sa...

Uff og uff...dette var ikke bra! God tannbedring Wilhelmine...

cgs-redesign sa...

Huff, stakkars deg!!!!

Har det sånn jeg også :/
Var til tannlegen og borret et liiite
hull for 2 uker siden og er nettopp
begynt å bli god i deg igjen...
Og det var jo ikke vondt før jeg dro!
Lite koselig...

Håper du snart blir bedre igjen, og at
uken som kommer blir bedre enn helgen.

Klem fra Cecilie

Stilleben sa...

Kjære W. Håper det ordner seg - vondtene altså. Det er ikke noe kult å ha vondt. Jeg fikk, av alle ting; omgangssyken i natt! Det gikk heldigvis fort over (etter noen timer) Men pes da det sto på. Men var såpass at jeg kunne jobbe på museet i dag. Godt vi kan trøste oss med Youtube klipp. Klem fra M