26. oktober 2012

Litt humor på en fredag.


Wilhelmine er en ekte royalist...det er det det heter vell, når man sluker alt som har med kongehus å gjøre. Jeg elsker å se på kongelige bryllup og ikke minst alle de fine kjolene som er avbildet i Se og Hør...ja, jeg leser Se og Hør for tenk...hi,hi... . Jeg kom over denne videoen på You Tube...hi,hi...den er jo bare så morsom...for dere så vell den flotte svenske prinsessen i går når hun og finansmannen sin la ut en video om at de hadde forlovet seg...hvis ikke kan du se orginalen her....se så på filmsnutten under her også...morsomt ikke sant...hi,hi...



3 kommentarer:

Kaspara sa...

God morgen, Wilhelmine
Vil vel ikke akkurat kalle med super-royalist, he,he. Hadde ikke fått med seg at Madde hadde forlovet seg.
Forøvrig; løp og kjøp nude-blomster på Mester Grønn, de er så fine!
Glad helg til deg. Her er det bare å brette opp ermene og sette over to porsjoner med olivenbolledeig.
Klem fra Kaspara

Gunnhild sa...

thi-hi.. blir så flau og samtidig fryktelig stolt over vårt eget kongehus, som jeg liker veldig godt!!

Tina sa...

Hehe:) KONGEbra:)Jeg må nok også innrømme at jeg er akkurat som deg...ekte royalist:)