4. oktober 2012

Mere rosa lykke

Den rosa trenden fortsetter her på Wilhelmines, denne gang i form av to nydelige stoler som bare stod og ventet på meg i en bruktbutikk i Vestfold...jeg elsker Vestfold, det er så mange pene hus der, hver gang jeg er der så kjører jeg sakte for å skue de fine hvite staslige husene, om jeg bare kunne få med brannmannen til å flytte dit, kanskje vi gjør det når vi blir pensjonister;)) Jeg stoppet innom en bruktbutikk i Tønsberg i hui og hast sist gang jeg var i Vestfold, disse to fine stolene hadde akkurat kommet inn...og siden det var 10 min til butikken stengte, var det ikke tid til å tenke. Her var det bestemt beslutsomhet som gjaldt, stolene måtte bli mine og etter litt pruting fikk de lov å flytte til Østfold. Jeg elsker den fine fargen på den rosa stolen, malingen er akkurat passe slitt og blank på en gang...det er ren stol lykke. Brannmannen mener at vi snart kan leke stol leken hele dagen lang...hi,hi...


11 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Fiiin!
Jeg ELSKER jo rosa!;)
klemklem

HeppieHermpie sa...

Hey Wilhelmine, thanks for your comment. :)I like that pink colour. And see I there a picture of you, with your little child?! Nice! And what a delicious cake you have made.. mjammie-mjammie, we can say in Dutch. With love, Herma

Anonym sa...

Jeg har et loft full av stoler. Jeg hadde noe lignende som dine, bare i blått. Er ikke helt sikker på om de havnet på loftet eller i vedovnen, for mannen i huset er virkelig lei stoler. En dag må jeg få mannfolka i huset til å klatre opp på loftet, via stige ute, for å plukke ned det som finnes der oppe, så jeg får vurdert hva jeg har. Og hva som bør fjernes. Mulig jeg heller skal satse på klappstoler og stablestoler, for da slipper mannen å klatre opp hver gang jeg trenger en extra stol!!!!! Og så slipper jeg å ha en masse stoler ståendes rundt om kring til mannen får rotet seg opp igjen. Stoler er rett og slett et problem- Når loftsluka er ute!!!!!! Og frua har høydeskrekk, hehe Klemmings

ralfefarfars paradis sa...

kjempefine stoler- og for en lekker rosafarge- kjenner til at det kan bli litt mange stoler etterhvert;) Vanskelig å begrense seg der altså;)

salige lavendel sa...

Enda mere rosalykke, hihi. Det var flott fasong på dem, skjønner godet at du falt for dem. Stolleken er da heller ikke den verste leken =)

Unknown sa...

Pinnestoler er et must. Disse var fine. Jeg har en give-away. Kanskje du vil være med? D

Stilleben sa...

Fine stoler W! Likte fargen og formen godt. Vi har også mange stoler, flest budal. Har planer om male de alle, men det tar tid. Jeg malte faktisk en budal med armlener i lysegrått bengalakk, den ble utrolig fin - synes jeg da. Klem fra M

Stilleben sa...

Hvit sofa, å lekkert! Heldige deg. Jeg også er pratesyk, ja, på tide å treffes en dag.

Anonym sa...

Kjempefine stoler, i perfekte farger, og perfekt slitt! Det er så deilig når man finner fine ting som er ferdig malt og ferdig slitt! Jeg er egentlig forferdelig lei av å male. Men gjør det stadig vekk allikevel. Nå er det grått det går i for tiden. Grå stol, grått kjøkkenbord, grå kommode i gangen osv. Så hyggelig at du liker Vestfold. Jeg har tilbragt det siste døgnet i Østfold, forresten, på hytta til svigers. Det er da ganske bra i Østfold også :)! Klem fra Anne.

Tevanga sa...

Ja, disse var virkelig verdt å ta med hjem. Den rosafargen er egentlig helt perfekt, jeg får nemlig litt angst av knall rosa. Men denne er fin! Håper det går bra med dere der borte i nabobyen. Her vasser vi for tiden i mørtel og høvelspon og jobber på spreng for å ferdigstille kjøkkenet 100%.

Klem :-)

bevaremegvel sa...

Så fine stoler. Tror jeg har stol-dilla selv. Eller tror....
Jeg har garasjen full snart, og kjenner igjen kommentaren fra mannen din... Det som er litt ergerlig er at det ikke er så lett å gjemme de (slik man kan med andre "godsaker" man finner i bruktbutikken) :))
Jeg må bare finne ut av hvilken farge de skal males i før de blir tatt med inn i huset.
Rosa var fint da :)

Klem Tessa.