8. oktober 2012

Nytt blad.

Ny uke, nye muligheter. Høstferien over for denne gang, nå er det juleferie som er neste pusterom, jeg må ta meg selv i å tenke på julen hele tiden, det er alvorlig talt litt for tidlig dere, men jeg gleder meg til jule magasinene kommer, det finnes ikke noe bedre enn å ligge på sofaen og lese om fine juletips. Men i mellomtiden kan jeg kose meg med dette fantastiske bladet som jeg fant på Narvesen i forrige uke. Det er så fint, har masse fine inspirasjonsbilder og kan ligne litt på Mollie Makes bladet som jeg også elsker. Egentlig burde jeg elske alle fagbøkene mine i stedet, men noen pustepauser må man jo ha. 
Løp og kjøp det om du ikke har det fra før.



Bilder fra bladet, se så søtt det er...jeg elsker den fine tehetten...




4 kommentarer:

www.ragnhild-lykke.blogspot.no sa...

Hei hei! Tusen takk for tips, skal jeg se etter også! :)

Ønsker deg en flott dag og uke!

Klem Ragnhild

sa...

Ser ut som et blad for meg, så det må jeg se etter :)
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥

Anonym sa...

Alltid inspirerende med fine blader. To jule blader har kommet. Blant annet KK jul. Jeg har allerede kjøpt inn :-)
Klem

HeppieHermpie sa...

That looks very good! I like magazines. With love and greets, Herma