31. oktober 2012

My Instagram week

Instagram er gøy, så utrolig mange fine bilder og øyeblikk som kommer opp på skjermen i løpet av dagen. Wilhelmine er også på Instagram...her er noen pics fra uken...følg meg om du vil, søk opp Wilhelmines så sees vi...ha en god onsdag videre alle sammen.

retrolykke


Garlic til lammesteken

Endelig kom den gamle fine Ikea lysekronen min opp etter år i eksil i kjelleren

Skappel nr 4, nå i lilla og så klart Iris garn, real stuff

Wilhelminedatter making pumkin soup

Ira design 

Grandis er godt, sånn er det bare!



7 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hihi! Jeg er enda ikke inne på tanken om instagram bølgen jeg! Jeg hr en telefon fra begynnelsen av 2000-tallet -ler- og henger l i t t etter kan du si ;) Men jeg elsker telefonen min, så det får bare være!
Skjønne bilder av hverdagen din iallefall! :)

En støvel og en sko sa...

Kule bilder, og jeg er blitt følger av deg på Instagram, jeg!
Jeg har også en slik lysekrone i boden, kjøpt på loppis, men uten den kulen nederst. Må se å få den opp i lyset snart :-)
Klem :-)

Skjerstad sa...

Er ikke på instagram kjøret ennå jeg heller..er som Ida Susanne, har en gammel telefon hi hi ;)
Men du - Grandis er jo ikke godt ! ;)

Mette sa...

Na har jeg funnet deg pa Instagram! Jeg bruker den i rykk og napp, enig i at det er moro! Veldig hverdagsbilder, men det er jo livet, ikke sant?

PillePalle sa...

Bare digger kassen pa bildet overst!
Klemmer fra PiPa

Tevanga sa...

Heisann

Instagram er sannelig moro. Jeg hadde fullstendig dilla i sommer, men nå er jeg liksom kommet ut av det. Ihvertfall er det herlige bilder du viser. Og så digger jeg brillene i tallerkenhylla i innlegget nedenfor :-) Uff, jeg har begynt å merke at synet ikke er som før, jeg må alltid dytte pc-skjermene på jobb lenger unna... Jeg bør vel bestille meg synstest snart. Jaja, den tid den sorg. Først er det jul! Det er lov å begynne å lage julepynt nå vel??

Stor klem!

I en Sving sa...

Så flotte blikkfang :)

Jeg har startet et lite blogglotteri i dag. Kom innom og trekk noen lykkelodd da vel :)