19. oktober 2012

Skatter fra 13, Bloomingville

For dere som følger meg på Instagram så så dere at jeg var på 13 butikken her om dagen, det er den fineste butikken jeg vet om. Den har bare blitt ennå finere nå som den har fått inn så mange fine varer fra Rie Elise Larsen og Bloomingville. Dette var hva som skjulte seg i posen på vei hjem...jeg liker den sjokkrosa fargen så godt, det føles liksom litt rampete å skulle pynte opp rundt i huset med den fargen. Puten kommer fra Bloomingville og dere finner den hos Hapel.no en fiiin nettbutikk med mye flotte saker. Sjekk også Fjeldborg.no for Rie Elise Larsen produkter og andre skatter. 





Bloomingville.


Elsker puten og fargene.


3 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Så fine ting!! Elsker denne fargekombinasjonen :-)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

oh jeg har altså så lyst til å dra innom 13 jeg og! Drømmer meg bort.. ;D

Loppedilla sa...

Skjønne æ godt! Rosa e favoritt for tiden her også! 13 også;) god helg til dæ!