1. oktober 2012

Vinner av Giveaway

I dag er det 1. oktober, det betyr at min Gi-bort skal trekkes. Som vanlig ble det laget små lapper med navn og antall lodd, Fabian trekker opp nummer av boksen og den heldige vinner er bloggen:





Ta kontakt med meg på mail og send meg din adresse, så skal du få den fine IRA skatten i posten.
Min mail er: ni-ma-as@online.no
Ha en fin høstferie videre der ute i bloggverden. I morgen skal jeg dele en god kakeoppskrift med dere som passer godt til fest og om du vil imponere noen. Den er lett å lage og blir en sikker suksess hver gang...da sees vi i morgen...ciao amigos!


2 kommentarer:

Anne sa...

Så fantastisk gøy!!! :-) Anne Gilje Gunnarshaug, Odinsgt. 8, 5531 Haugesund. Tusen takk :-)

Anonym sa...

Hei,

Så bra at det var søster Anne som vant ! Hun og søsteren driver verdens kuleste og snåleste søndagssommer kafe i Skudesneshavn i Rogaland.
Hilsen Hanne fra Madla som stadig er innom Wilhelmine bloggen:)