29. oktober 2012

Dilla på postkort


Wilhelmine elsker postkort. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har kjøpt opp gjennom tiden. Det er fast på hver storby ferie at det blir med postkort hjem...og da mener jeg ikke slike postkort med bilder fra byens attraksjoner...nei, det skal være postkort som er kule, litt sprø og får deg til å trekke på smilebåndet. Disse kortene vokter jeg som skatter og på hjemreisen får de plass mellom en bok så de kommer trygt hjem...det er SKANDALE om det kommer noen bretter eller skader på dem...det skjønner dere sikkert...hi,hi...akkurat nå er det disse to flotte damene som får pryde veggen i Wilhelminehuset. med washi tape går det fint å bytte ut etter ønske og humør. Ha en fin ukestart alle sammen...nå skal jeg endelig til tannlegen med den vonde tanna mi...jeg ser definitivt ut som Lina i Emil...brannmannen syntes jeg ligner veldig på henne i allefall...en skikkelig klage kjærring er jeg. 



4 kommentarer:

Stilleben sa...

God formiddag. Fine postkort! Jeg er som deg, shopper kort hvor enn jeg er. Kjøper også kort i samtlige butikker her hjemme. Det siste jeg handlet var en kabaret dame fra nr. 9. Godt det ordner seg med tanna. Jeg derimot er hjemme, er skikkelig pjusk. Sikker noe "barnehage-greier" som lille sønnen har tatt med seg. Klem fra M

Sukkertøy for øyet sa...

Hei frøken :)
Postkort som ser slik ut er jo bare herlige!
..Jeg får nesten "vondt" av å se på "vanlige" postkort -ler-

Du! Jeg ble så inspirert av de små lampeskjermene dine jeg så her på bloggen din om dagen! Får jeg lov til å linke tilbake til deg og si at DU inspirerte meg til å ta med meg noen hjemløse lampeskjermer fra bruktbutikken?

Klem Ida Susanne

till-vidas-ara sa...

underbara! älskar också. hittar dock aldrig de där riktigt fina här hos mig. känner jag måste söka. den där Frida-bilden är underbar!!!

kramar en måndag, Lycke

bevaremegvel sa...

Postkort er en grei "souvenir" å ta med seg hjem etter reiser. Jeg er svak for kunstkort. Jeg likte spesielt godt frida kahlo kortet ditt :)

Klem