16. oktober 2012

Brannmannen på tur


Brannmannen er på tur til det lille koselige huset sitt i Nord Norge, gjett om han koser seg uten mas og tjas her hjemme da...da kan han fiske hele dagen og se på tekst tv så mye han vil...hva er det med menn og tekst tv forresten??? Men når katten er borte danser musene på bordet...og jeg har malt og tapetsert, både krakker og bord har fått retro look, jeg skal vise dere mine hyss når det er klart...men bare forbered deg kjære brannmann...du kommer hjem til en rosa sky...hi,hi... Huset hans er søtt ikke sant, dette fine sommerhuset er hans store stolthet. Her er det han som er interiørarkitekt...se så fint han har det: 



På denne turen har han hengt opp bilder på den mymalte panelen, skal bli spennende å se hvordan det ble på bilder han har med hjem...han brukte nemlig en hel dag nesten på å henge opp to bilder...det er interiørarkitekten sin det...søte mannen min!



Nydeligste utsikten fra huset...ikke rart han koser seg...men vi er litt ulike, han vil hit...og jeg vil til India...vi får møtes på halvveien...hi,hi


3 kommentarer:

Lise B sa...

Nydelige bilder. Flott panel. Men tekstv, jeg aner ikke. Mannen min holdt det mot meg i mange år at jeg ikke ville ha texttv, som om det var en brist, som om jeg var ryggesløs eller noe slikt. Men hva skulle jeg med det?? Nei, de er rare, det er rart vi vil ha dem. Men det vil vi jo:)

tonemor sa...

Så klart vil vi det! håper å få se hva du har malt, wilhelminemor! Jeg trenger ideer til husets gamle skrivebord, ønsker noe tofarget, en egen farge til bordplaten. Noe som passer til rommets gule vegger. jeg følger med!

cgs-redesign sa...

Det er bra fint i nordnorge ja ;o)

Gleder meg til å se hva du har malt
mens mannen er borte :o)

Klem fra Cecilie