22. oktober 2012

Gleder i posten

Når man blogger så har det å få post blitt en helt ny opplevelse, nå er det ikke bare regninger og kjedelig reklame som kommer med postmannen. Rett som det er så kommer det fine pakker med små skatter, på fredag var det en slik dag. Da kom det sannelig 3 pakker til Wilhelmine i posten. 
Den godeste damen bak bloggen MEIS sendte meg et fint fat som hun hadde funnet på loppis, hun hadde funnet to stk og var så snill å dele det ene med meg, takk gode snille deg søte Meis;)) 
Så kom det et stoff som jeg i lang tid har etterlyst, et fantastisk dynetrekk som skal få bli en t-shirt kjole til advent, jeg elsker det stoffet, ser så mange svenske bloggere har sydd fine kjoler av det, så nå er det endelig min tur, takk så masse for det fine stoffet. En annen stor glede denne fredagen var når den eldste Wilhelminedatter hadde med seg "ekte" caffe latte fra en god kaffebar i byen når hun kom på besøk, det var koselig det;)) 
Tilslutt så kom favoritt bladet mitt Mollie Makes i posten, det er stor glede hver gang det kommer i postkassen helt fra England, jeg leser det om og om igjen...det er bare såååå fint. For dere som ikke har sett det før er det verdt å løpe en tur til bladkiosken for å finne det. Ha en fin start på den nye uken alle sammen, og takk for alle koselige kommentarer!





10 kommentarer:

Anne sa...

Tusen, tusen takk for knallkule fat som kom i posten, de var enda finere i virkeligheten :-)

Anonym sa...

forstår godt hvorfor du elsker det stoffet, for det er bare helt fantastisk:DDDD Klem Grethe

Skjerstad sa...

Det stoffet var bare så fint.
Og snille Meis :)

Ønsker deg en fin uke
Janne

bevaremegvel sa...

ja, det stoffet var virkelig fint! Skjønner godt du hadde en fin dag med så mye fint du fikk på en gang.
Ha en fin ny uke.
Klem

Gunnhild sa...

supert at fatet kom trygt frem!
håper du får fylt det opp med vaffler til helga :)

Petra / Popetotrora sa...

Vilken härlig post! Förstår att du blev glad när det damp ner i brevlådan. :)

Randi sa...

Flott stoff og deilig kaffe...lesestoff .....jeg vil også ha sånn i postkassa mi! Jeg ser for meg fatet fylt opp med blondevaffler....nammenam!

cgs-redesign sa...

Så heldig du er da....
OG nyyydelig stoff, gleder meg til å se det som kjole :)

Kom plutselig til å tenke på deg i går... Sto på kjøkkenet og stekte vafler og tok meg plutselig i at jeg sto og brøt av og spiste disse utstikkerne (blondene) på vaflene... Har alltid gjort det uten å tenke noe særlig over det ;)

Ha en flott dag videre...

Klem fra Cecilie

AvMeg sa...

Så mye kjekt, skjønner du gleder deg til en koselig stund med varm kaffe og lesestoff :)

Gunnhild sa...

og der kom det en flott stoffpakke i postkassen min og! tusen takk :)