6. oktober 2012

Styling av skap...igjen

Det store hvite skapet i stuen vår er jeg så glad i, men det har ofte en tendens til å samle seg alt mulig i hyllene. Noen ganger ser det ut som om jeg bor i en interiørbutikk, så mye ting overalt. Her om dagen tok jeg ut alt som stod i skapet og stylet det på nytt. Jeg er evig inspirert av fine Kaspara og liker fargene nude og natur så godt. Hun er den flinkeste stylisten jeg vet om...og faktisk kjenner;))
Det er helt umulig å ikke la seg inspirere av trendene her i bloggland. Men over til skapet da dere...etter stylingen ble det seende slik ut...endelig ble jeg fornøyd...da er det bare resten av stuen igjen...


Den fine kartotekskuffen fant jeg på en bruktbutikk i sommer...jeg elsker den...eller rettere sagt er jeg superforelsket i den...


Skapet i sin fulle prakt!


Disse flaskene har jeg hatt helt siden jeg var tenåring...jeg elsket nemlig å pynte på rommet mitt...og startet tidlig med å samle på gamle skatter...jeg har en hel kasse med gamle utklipp etc fra 80-90 tallet  med ulike interiørbilder, inspirasjon fra den gang da...morsomt å se...husker drømmen var et knallblått kjøkken med blå rutete cafè gardiner...jeg må ta noen bilder av disse utklippene og vise dere i morgen. Ha en god lørdag alle sammen.  


12 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert. Kaspara er en inspirasjon, men det er jammen du også :-)

Barbros lille atelier sa...

Så lekkert du har stylet i skapet ditt! Nydelig!
Digger det rosa og oransje fatet. Utrolig dekorativt!
Og helt enig i at Kaspara inspirerer. Tror ikke jeg vet om noen som er så flink til å kombinere farger som henne:-)

Klem

Kaspara sa...

Kjære Wilhelmine
Du er da så utrolig søt! Tusen takk for de peneste ord!!!!!
Jeg synes du har supermye lekkert i skapet ditt og jeg liker så godt tingene i kombinasjon! Ordentlig lekkert å sitte og titte på.
Håper du får til en svipp innom på en av dine Vestfold-jobbturer.
Glad helg til deg!
Klemmer fra Kaspara

Anonym sa...

Så fantastisk fint skapet ditt ble!! Elsker Ira-fatet og de brune flaskene! Tenk at du har samlet så lenge...
Ønsker deg en fin lørdag!!
Klem fra meg

till-vidas-ara sa...

hej fina, så länge sen jag kikade in. men så glad att jag gjorde ikväll. älskar dina gamla flaskor, tycker om precis de där gamla i precis den bruna nyansen..så så fina och särskilt tillsammans. och det där kartoteket..trålådorna..är mycket förtjust i sådana och köper en så fort jag får tillfälle. så bra att ha överallt i varje rum kan jag tänka..
och röran som alltid blir på skåp..jag har den minsann jag med, men inte kan man låta bli alla fina saker :)

kramar en lördag, Lycke

Loppedilla sa...

Oj ! det ble fint. Følger både dæ og Kaspara og jammen har hun mye fint å vise frem:) god helg til dæ

Anonym sa...

Jeg liker også Kaspara!!!! Men jeg kvittet meg med mitt utstillingsskap i går. Rett og slett fordi skapet var fult av ting og tang som aldri ble brukt. Så etter litt hard sortering i kjøkkenskapene, så ble de viktigste tingene flyttet dit. Så nå har jeg ingenting på utstilling, men en hel vegg som skal brukes til å lage et kreativt hjørne til meg selv. Og det har jeg i grunnen ønsket meg veldig lenge, sånn omtrent snart 30 år, tror jeg:DDDD Jeg får bruke vinduskarmene mine til utstilling i stedet :D Klem Grethe

ReVinyl sa...

Både skapet og innholdet er nydelig! Spesielt godt liker jeg det øverste bildet, men oversiktsbildet er jammen meg en godt nr 2 :)

Takk for finfin inspirasjon!
Siw

bevaremegvel sa...

Herlig skap! Så mange fine detaljer.
Morsomt å se kartotekskuffen, jeg fant en hel lik på et loppemarked, og ble hoppende glad. De er jo så fine!
Fine apotekflasker også, jeg har nesten like :)

Klem Tessa.

P sa...

Hej!

Så fint! Trä, hudfärgat och svart och vitt är ju superfint! Love it!

Trevlig söndag kväll till dig!
Petra

Anne sa...

Slapp av, det går helt fint :-)

Eple sa...

Skapet ble veldig fint! Vakre farger og former. :)
- og enig med deg når det gjelder Kaspara, hun har en gave...