30. oktober 2012

Rosa







Jeg liker disse fargene så godt;)) Fineste Kasparahjerte og Figgjo fat. Det øverste bilde er fra tallerkenhylla. De fine nye oppvask klutene er fra RAFENS, den fineste kjøkkenbutikken noensinne. De hadde på salg noen fine rosa store te-kopper fra Höganäs...ååå, de ønsker jeg meg kjære nisse. 
Tror jeg kunne malt hele stuen rosa jeg...da hadde brannmannen blitt gal...hi,hi...ja, hvis han hadde sett det da. Da kunne jeg jo sagt som i reklamen; "samma det vell, maling er maling;))"  
Wilhelmine er hjemme med sykt barn, er det ikke det ene så er det det andre. Ikke greit når barn er syke asså. Men det er heldigvis ikke noe farlig. Heldigvis er tanna mi frisk igjen også, så jeg kan ta vare på den lille, store gutten min. Den gode tannlegen min tryllet tannfe støv over tanna mi, så nå er den blitt helt fin, uten å borre en gang...det er så deilig. 

1 kommentar:

Stilleben sa...

Hei du! Fantastiske briller du har i den hylla di! Å, sånne skulle jeg likt å hatt. Håper å finne på neste loppetur - om det blir noen før jul! Med slike briller på hadde jeg blitt streng og myndig - den kan jeg ofte trenge når ting skal gjøres, he he. Flott at tanna er bra. Klem fra M