12. oktober 2012

Natur

Endelig fikk jeg også en slik liten fin vinballong som jeg ser så mye av her i blogglandia for tiden. Det er natur som gjelder i høst og da passet det jo egentlig bra at den var brun. På en gammel, slitt Budalstol skal den få stå. Den ble plassert der litt tilfeldig, men jaggu ble det ganske fint...skal se jeg er et lite stylist talent...hi,hi... . Budalstolen fant jeg på en lokal gjenbruksbutikk, jeg har det med å finne stoler for tiden. Drømmen må være å finne en Budalstol i treverk med armlener...de er så fine.





6 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

For en fin stol, og fin vinballong du fant. Stolen med armlener finner du garantert en vakker dag.
Ha en fin helg!
Klem :-)

Unknown sa...

Lekkert. D

Petra / Popetotrora sa...

Så fint! En sån där står högt på min vill ha-lista också!

Lybtar sa...

Dom blir väldigt fina att använad som golvvaser.

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Grattis med lekker vinballong! Har en slik brun jeg også bare litt annerledes i formen. Den gjorde seg fint på budalstolen.
Fin helg til deg! Jeg er egentlig så trøtt at jeg ikke ser land i skrivende stund, hi,hi.
Klem fra Kaspara

Davids Engle sa...

Både stolen og flasken er virkelig fine. Også sammen. Jo du har da vist talent for indretning :-)
Håber du finder en stol med armlæn:-)
Knus fra Kate