17. oktober 2012

Wilhelmine pusser opp med retrotapet

Ja...jeg pusser opp møbler, små møbler...men dere skal bare vite hvor mye jeg knoter for å få dette til...jeg skulle tapetsere en krakk fra Ikea og et gammelt bord fra loppis...det er bare sååå bra at jeg var alene hjemme når jeg holdt på...for makan asså, dette var ikke så lett. Det skal sies at jeg ikke hadde så god tålmodighet, jeg vil liksom ha ting ferdig før jeg har begynt. Kniven jeg skjærte med var heller ikke det beste...men etter noen timer med liming og tapetsering ble resultatet veldig bra alikevell...det skal jo liksom se litt gammelt ut da...hi,hi...så sånn sett har jeg lykkes. Men dere skal bare vite hvor glad jeg ble av fargene. Jeg har så lyst på en retrotapet på en vegg, men det er det ikke plass til hos oss, så da fikk det bli en oppslagstavle fra Ikea som fikk ny look i denne omgang...lurt om man blir fort lei, da er det bare å bytte tapet. Ha en glad dag videre bloggfolk.

Tapet fra Kaspara og krakk fra Ikea.


Jeg blir så glad av å se på denne fine tapeten, synd jeg ikke hadde nok til alle tavlene.
Kaffekannen er fra loppis i Oslo i helgen. 

Slik ser det ut i gangen vår, velkommen inn;)) 


Et gammelt bord som ble kjøpt på loppis for lang tid tilbake, kjøpte det pga flisene...men det var så styggt ellers...nå har det fått ny hvit maling og pyntet seg med litt retrotapet...ble superfint syntes jeg...men hvor skal jeg ha det da...hm...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig fint. Flink til å fikse og trikse du. Stå på!
Hilsen Caza

monica (mollys bubble) sa...

Oooo tapeten på det nederst bildet var fiin! Og så kult det var med de flisene, litt anderledes :)
Den lysslyngen er fra clas ohlson, ligner på granit sin, bare litt rimeligere. (tror det var 249,- eller no)
Takk for hyggelige kommentarer hos meg! Veldig veldig koselig :)

Anonym sa...

Så flotte møblene ble!!

siri ore elle sa...

Så flott det ble!!! Er så imponert!! Den øverste tapeten har jeg også, en av de fineste tapetene jeg vet om:-)

Jeg er hjemme alene fra torsdag til søndag, da skal jeg male to budalsstoler, den ene er gyngestol, og en stor slagbenk jeg kjøpte på mandag!! Gleder meg!!!!

Akkurat den dagen du hadde innlegget om Budalsstolen din, kom jeg hjem med to.... Visste faktisk ikke at det var budalsstoler jeg hadde kjøpt før jeg leste innlegget ditt:-)))) Så da lærte du meg det:-)))
Fin onsdag til deg!!
Klem Siri

Skjerstad sa...

Oi oi , skal si !!
Herlige tapeter :)
Likte så godt den øverste, og med den fargen du valgte på knakken kom den så godt frem :)

Petra / Popetotrora sa...

Pallen är fantastiskt in! Det är så kul att se alla piffade varianter av den där enkla Ikea-pallen överallt i bloggvärlden. Ingen är den andra lik. :)

Bente sa...

Hei Wilhelmine - så fine prosjekter du har gjennomført - den Ikeakrakken ble kjempesøt - her har vi to som bare er kjedelig hvite.

Fin gang å ønske velkommen i:)

Klem!

Anonym sa...

Fine krakken!!!!! Utrolig fin. Nesten litt synd å tråkke på den. Klem Grethe

Spire sa...

Hei! Dette var kjempefint. Ikeakrakken ble kjemopestilig! Så var det vel verd alt knotet.. ;)
Hilsen fra
LenaE

Camilla sa...

Hei! Ble skikkelig inspirert av å lese og se bilder på bloggen din! Synes de tavlene du hadde i gangen var utrolig fine, hvor har du kjøpt de?? Har veldig lyst på sånn jeg også:)