3. januar 2011

Eldste Wilhelminedatter i Asia og Wilhelmine bekymringer


Heldige Ulrikkemor!

Her er den eldste Wilhelmine datter på Phi Phi island. Hvor deilig ser ikke det ut da. På 14 dager har de vært både i Thailand, Vietnam og Kambodja...blir helt matt av å bare tenke på det jeg, da er det bare 2 mnd og 14 dager før hun er hjemme igjen...ikke lett å være mamma her hjemme i Norge når store unge damer er ute på tur i den store verden. Men hun har det bra ser det ut til på bildet i allefall...bare hun ikke kommer hjem med dreads i håret og piercing...uff, nei hun gjør jo ikke det så klart, Wilhelmine må nå bare slutte å bekymre seg. Voksne jenter er flinke og tar vare på seg selv på tur, sånn er det bare. Men uff, bare hun ikke tar rastafletter, eller en stor ring i nesa...eller mister penger og pass, eller blir uvenner med reisevenninen, eller blir matforgiftet, eller blir lurt, eller, eller, eller....nei, nå er det nok med hønemor for i dag, best å finne på noe nå...et nytt sjal skal bli heklet ferdig og en ny runde med Kasparas brød skal bli bakt, de har Wilhelminefamilien blitt avhengige av....og det er ikke farlig i allefall.
Legger ut noen søte damer...med og uten piercing.


Ja, ja...man kan jo være søt selv om man er gammel og har piercing da...hun er så søt hun med tiaraen...


Tipper det er slik jeg ser ut når pensjonspoengene er oppspart...søt da!


Ciao amigos!

10 kommentarer:

Frk.Eplegrøt sa...

Hahaha!
Jenta di har en opplevelse for livet!
Piercing og dreads er ikke det værste man kan komme hjem med :)
Hilsen ei som tok hull i nesa på tivoli da hun var 13år - og har en liten dobb der enda,etter snart 15 år:)

Bente sa...

Hei - jeg kjenner meg så igjen i alle bekymringene - det er noe med å slippe taket:) Hun ser hvert fall strålende ut - og har det sikkert herlig - tenk, for en opplevelse:)
Søte piercingdamer;)

Ha en fin kveld - klem fra Bente.

Randi sa...

Hei!! Skjønner godt din bekymring, men det er jo bare et tegn på et godt mammahjerte! Tenk om du ikke hadde brydd deg da, det hadde jo vært mye verre:) Jeg tenker du har ei fornuftig jente som koser seg på tur og opplever mye spennende!! Og for noen damer på tampen der da! Haha, jeg klarer ikke slutte å le! KLEM!!

Trine sa...

Ser ut som datteren din har det deilig, men skjønner godt at du er bekymret.Sånn er det å være mor.Tror det er noe med at vi ikke vet hele tiden att alt går bra.
Men det gjør som regel det:)
Søte damer på bildene:)
Du vant Give Away hos meg, så nå trenger jeg din adresse.
Ha en fin kveld!

gult hus i svingen sa...

skrekk og gru, skjønner deg godt jeg:) Men som du sier mellom linjene, det vil helst gå bra:)

Klem fra Trine:)

Nina sa...

Jeg har også bakt en ny runde med Kasparabrød i kveld ;). For jeg har blitt avhengig. Ungene mine spiser IKKE hjemmebakt brød. Hallo. Jaja.

Unger ute i den vide verden ja.... det er en tid for alt.

Tevanga sa...

Tipper hun har "time of her life" på reisen sin! Og man må jo bekymre seg litt. Hører med i jobb-beskrivelsen for hønemødre det :-) Min eldste er ikke tre år enda, og jeg er allerede i gang med å bekymre meg for alle bekymringer jeg kommer til å ha i fremtiden. Huff og huff.

Nyttårsklem fra Tevanga. (P.S. Jeg er veldig misunnelig på den Køben-turen!)

Siri sa...

Kommer hun hjem med dreads i håret så er hun sikkert kjempetøff. Verre er det med pass og penger og sånn, men det går kjempegreit.
Piercing er vel dog greit å vente med til man kommer hjem, men dobb i nesen er tøft.

Lurer på om mamma var så bekymret for meg da jeg var to uker i Italia med kjæresten min da jeg var 17. Sikkert.

Mette sa...

Dette gar nok bra, skal du se! For en opplevelse for henne. Men jeg skjonner godt at du er bekymret... folger med jobben, det vettu ;-)

ha en fin tirsdag!
klem Mette

Martha sa...

Ha ha..nei vi slutter nok aldri å bekymre oss :)
God kveld til deg !!
Klem Martha.