8. januar 2011

Wilhelmine vil bli "posh"


Wilhelmine kjenner en liten engel, en engel som bare er så søt. Man trenger ikke ha kjent noen lenge før man forstår at man forstår at man virkelig  bryr seg om noen. Slik er den engelen jeg kjenner. Hun er bare så søt og snill. Hver jul så får jeg en søt liten julegave av henne, dette er en dame med god smak og Wilhelmine er så heldig å få gaver som denne damen har valgt ut. I år fikk jeg en supersøt brosje fra
en ekte designer, jeg har aldri eid noe fra en kjent designer før, så det å få denne lille posen, med den flotte brosjen i var så gøy. Fine retrofarger var det nålen også!



Det er kanskje på tide at Wilhelmine pynter seg opp litt, trur jeg skal begynne et "nytt liv" jeg nå...har sagt det mange ganger før, men nå skal jeg virkelig forsøke /tror jeg). Dere husker jo rynkekremen jeg kjøpte...den virker jo som bare det, hver uke blir jeg flere år yngre...jeg er snart 18 igjen...brannmannen kjenner meg snart ikke igjen...huden er bare sååå glatt (til orientering, dette er tull).
Men hvis jeg nå begynner med Chanel neglelakk og leppestift, da blir det nok bedre skal du se...det er liksom så kvinnelig, må bare venne meg til det, stoppe opp litt sånn innimellom for å ta på litt leppestift...hm...verdt å prøve da! I hvertfall er etuiet så fint...Wilhelmine må se å bli litt mere "posh" og det litt knakendes fort...i dag så jeg to grå hår og en liten rynke til rundt øyet...nei, når lønningsdagen kommer så er det bare straka vägen inn til et parfymeri...med høy Channel faktor;))


SOIN TENDRES LÈVRES - HYDRA-TREATMENT LIP CARE SPF 15LE VERNIS BLACK VELVET - NAIL COLOUR

 

9 kommentarer:

Martha sa...

He he..du er helt sikker "posh" nok :)
Kjenner meg godt igjen..Alle de kremene...flink i en uke osv...

Men det er jo kjekt å pynte seg innimellom da :)
God helg til dere..
Klem Martha!!

Rosa sa...

God morgen!

Hehe, aner jeg en aldri så liten "ålders- ångest"?? ;-)
Jeg jobber jo sammen med en gjeng gutter/ menn, og de fleste tenker seg nok at det er mekka, evt harem... :-D Men nei, ikke helt...
Jeg får IKKE lyst til å pynte meg på jobb, der vil jeg bare se ren og (naturlig) pen ut;-)
På fritiden derimot... ja, kort fortalt så eeeeeelsker jeg både Chanel og Dior! Det er noe med den følelsen de gir, det er verdt prisen. Og ikke minst er det de beste produktene. Man får det man betaler for osv.
Så: unn deg litt deilig luksus, Wilhelmine! :-)
Ha for øvrig en riktig god helg, og forsiktig med kremen! Det er en grunn til at man skal bruke LITE av sånne kremer;-)

Klem, Rosa

PS: Jeg forventer seriøs dokumentasjon etter neste lønningsdag! :-)

Fiolkransen sa...

Vakker brosje du fikk:)

Ønsker deg en god helg!
Klem fra Thea

Skjerstad sa...

Hei du ;)Søt brosje , heldig du som har ei venninne som har god smak ;) Sminke er ikke min sterke side heller. Men hvis jeg kjøper meg noe , skal det være kvalitet ! Chanel har gode produkter . Handler helst på taxfree jeg da . Følger spent med på dine hverdagsluxus kjøp ;) ;)

Ha en fin helg :)
Klem fra Janne

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
SÅ fin brosje du fikk, den likte æi asså!
SMinke og sånt synes æi e veldig gøy, men kjenne bare at tia ikke e der mere. E rart når man får onger ka ting gjør med dæi da. Før va æi sån som aldri kunne ha ganel neglelakk på neglan, men no fjærne æi det ikke før det e helt flassa av nesten...(ush...skjærpings fra mi sie) Men æi skal også blir litt mere "posh" detta året trur æi:)
KLæm

Ellen sa...

Så fin brosje!Vet du, jeg har tenkt mange ganger at jeg må 'poshe' meg opp litt selv.Tenk så mye tid og energi jeg bruker på husets utseende, og SÅ lite tid jeg bruker på mitt eget.Man er jo tross alt ikke søtten år lenger, det er faktisk søtten år siden jeg var søtten.Æsj, kan det virkelig være sant?Må regne på nytt.Jo det stemmer faktisk.Jeg er en søttenåring eldre enn en søttenåring.Uaæ!Vel, nok om det.Litt Channel kan ikke skade når man begynner å dra på åra.Jeg skal også kjøpe meg en leppestift.Posh it up!
Fin lørdag til deg!!

Eple sa...

Veldig fin brosje- med nyydelige farger!

Jeg er en sinke når det gjelder sminke og pynt. Min datter på 7 år har foreslått ved et par anledninger at jeg godt kunne tatt på meg litt sminke...og at hun er mer enn gjerne er villig til å påføre den for meg. Da har jeg først ledd litt..før det går opp for meg at jeg sikkert kunne hatt god bruk for hennes ekspertise. Hun har tross alt sminket noen dukker opp gjennom årene, og slik sett er hun langt mer erfaren enn jeg.. ;-)

Spent på oppdatering (og tips!)

Ha en fin kveld!!

Bente sa...

Hei - så godt å kjenne en liten engel på jord! Nydelig brosje:)
Posh - uff, det er nok ikke min sterke side heller - men jeg prøver;)

Ha en fin søndagskveld - klem fra Bente.

gult hus i svingen sa...

bruker mest penger på "ting " til huset jeg:) Men har faste produkter jeg kjøper fra Chanel:) Også må jeg ha mascara fra Lancome, den er den eneste jeg tåler av de jeg har prøvd:) Har orange leppestift fra Dior da, har hatt den i 20 år;)
Artig å pynte seg innimellom:)

klemmer fra Trine:)