17. januar 2011

Engler

År 2000 - uke 47

Tenk at den mellomste Wilhelminedatter har vært så liten en gang, skremmende å tenke på at tiden har gått så fort, angrer veldig på at jeg ikke har vært flinkere til å ta bilder opp igjenom tiden...men den gang da var det jo så mye styr med filmruller som skulle byttes og fremkalles...uff, egentlig en dårlig unnskyldning asså...men jeg får ta det igjen nå...dette bildet er tatt for 10 år siden og dukket plutselig opp i lokalavisen vår under kategorien "Historiske bilder"...Wilhelminedatteren var nemlig litt av en danser i sine yngre dager.
Så små jentene var...to små frøkner i Hellas på vei til å bli tenåringer...



...og så store har de blitt nå...utrolig, det betyr jo at jeg er blitt gammel det da...hmmm!




9 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

nyydelige jenter, Wilhelmine:) Ja, man ser det på barna at man blir eldre:) Da er det jammen bra vi eldes med stil:) jeg er snart 53 år, og jeg... er ikke gammel:) Og det er ikke du heller, vi er derimot.... eldre enn vi var;)

Mandagsklem fra Trine:)

till-vidas-ara sa...

Vad fina!!! Ja, visst är det så - så många bilder man kunde tagit..för at inte tala om film..hade velat filma mer! Måste nog se till att börja :)

Kramar Lycke

Bente sa...

Superflotte jenter, Wilhelmine - både da og nå:)

Ha en fin mandagskveld - klem fra Bente.

Solstrålå sa...

Vakkre unger!!!
De kan du være stolte av!
Goe klem fra Sol

Mims sa...

Hei, så nydelige jenter du har . Vakre er de, både før og nå.

Min aller minste blir 5 år i dag - det er ikke til å tro. Er rart så fort livet suser av sted, ikke sant. Skulle ønske jeg kunne stoppe tiden noen ganger....

Jeg tar MASSE bilder av barna. Er jo en måte å stoppe tiden på det. Jeg har ca 2 album å kikke igjennom fra min barndom. Barna mine må vel leie en container til bildene jeg har tatt, hihi :)

Ha en flotters dag. Klem fra meg :)

Ellen sa...

Så koselig innlegg!Er det virkelig sant at barn blir så store?Må skynde meg ut i stua og ta bilde av mine jenter før de plutselig blir tjue.Jeg har heldigvis noen år på meg, men fytti katta som tiden raser av gårde.
Fine bilder av jentene dine:)
Ha en flott dag!

Anette Willemine sa...

Så flotte bilder av jentene dine! :) Ja, det strømmer mange minner på når man ser igjen gamle foto!

Ønsker deg en fiiin tirsdag!

Klem,
AW

giraffmamma sa...

For noen skjønne jenter!
Ååå det er nå så kjekt når de vokser og. Flotte bilder :)

Pia sa...

Så flotte jenter! Det er litt rart å være vitne til at de vokser opp så fort, ja. Det med å ta bilder har jo forandra seg veldig, vi fikk vårt første digitale kamera da nummer tre skulle komme til verden - han ble jo dokumentert mye mer enn de to første.