26. januar 2011

Farge vitaminer i posten

Jeg stikker bare en kort tur innom i dag for å si hei. Minner om at dersom noen har lyst å kjøpe votter som jeg viste i forrige innlegg er det bare å ta kontakt med "designeren" på mail, et par koster ca 150,-kr. Hun  syr de på superrask tid og sender dem i posten. Mail: Siw-ha@online.no

Jeg passer på å vise frem noen kjempesøte hjerter og en retropose som jeg har kjøpt fra Kaspara i samme slengen. Det er de beste fargevitaminer Wilhelmine kan få. Jeg bare elsket de hjertene fra første stund, så søte, det grønne er min klare favoritt.



Retropose i fine farger.



Ha en fin dag videre alle sammen! Her i huset er det halstabletter, te og ibux for alle mann.
Må ikke bli mere sykdom nå asså...








16 kommentarer:

Hjertelill sa...

Så søte votter:) Fine, fargerike ting fra Kaspara også!
Ha en flott dag - håper den blir uten ibux:) Klem fra Lill

gult hus i svingen sa...

nydelige fargevitaminer fra Kaspara:)
Jeg digger vimpelrekka jeg kjøpte av henne:)

God bedring da:)

Klem fra Trine:)

Tøvsjur sa...

Lækkert!
Hærlige farger og stoffer!
Gøy å få litt nye ting inn i hus nåen gang:)
Tusen takk for kjæmpefine ord inne hos mæi. Blir glad av sånt!
Masse god bedring til dåkker syke
klæm fra mæi

Anonym sa...

Nydelige hjerter! SÅ glad i de Kaspara-fargene. Har selv kjøpt noen grytekluter hos henne nettopp,rene smykkene av noen grytelapper. Må kanskje vise de fram...

Marit

Fiolkransen sa...

Flotte farger, søte ting!

Ellen sa...

Åneeeei, er dere også syke?Fytte rakkern, nå må det være nok altså.Den ene epidemien avløser den andre.Er det bare her i Østfold det er sånn eller?
En annen ting: Jeg får besøk av Namaste den andre helgen i februar, og vi tenkte på å få til et lite bloggtreff den søndagen hvis vi får noe oppslutning.Mims vil også være med, og kanskje noen fra Fredrikstad.Kanskje man kan treffes på en cafe i Sarp?Gi meg et pip hvis du har tid/lyst:)
Herlige Kasparasaker!
God bedring til alle sammen!!

marian sa...

Hei - kjekt at du vil følgja meg. Eg har deg på mi liste òg no! Ser du også gler deg over "sukkertøy-produkt" frå KASPARA. Eg òg var innom ho og snopte meg pose og hjerte. Vottane dine var veldig fine...syns det er veldig kjekt å sjå kva andre lagar. Inspirerande!

ha ein fin kveld.
marian

Mims sa...

Hei, så fine, glade ting og vottene i forrige innlegg er jo bare hærlige!!

Go' klem og go' bedring fra meg <3

Randi sa...

Det var ei skikkelig gla`pakke å få i posten!! God bedring til dere! KLEM.

salige lavendel sa...

Ja dette var de skjønneste fargevitaminer! Tror nok den grønne var min favoritt også.

Bente sa...

Hei - så mange fine ting fra Kaspara - hun er så fargeglad og flink:) Et Kaspara-rufsehjerte ankommer Hjemmescenen om ikke lenge, også:)

God bedring - klem fra Bente.

giraffmamma sa...

Fine ting! God bedring i heimen! Har vært sjukdom all over her og, hele gjengen med hodet i bøtta og resten i senga...Nå kan det bare bli bedre :)

Tevanga sa...

Å, så fiiine kasparahjerter! Og god bedring til alle mann i Wilhelmine-huset. Her i Tevangahuset har vi stor sympati for alle syke. Vi er nemlig møøk leie av å være syke selv, syns at det snart må være nok.

Ja til utrydding av alle bassilusker NÅ!

Klem

Duse Pasteller sa...

Så søte! Og vottene i forrige innlegg var også kjempefine!!
Artig at du likte tøflene mine!:) Skal legge ut et innlegg med ferdig resultat og oppskrift:)

KlemKlem
Duse Pasteller

Ellen sa...

Heisann!
Det hørtes kjempekoselig ut med bloggtreff hjemme hos deg!Mye koseligere det enn cafe!Så artig at du har lyst til det da!Per i dag er det altså Mims, Namaste og jeg og så du da.Vet ikke om du vet om flere Østfoldbloggere som du kanskje vil ha med?
Hva skal vi ta med til kalaset?Du trenger jo ikke ordne alt selv selv om vi er hos deg:)
Dette var koselig!!

Ellen sa...

He he he, du bruker så mange "da'er" du bare vil:)
Tevanga vil kanskje være med, men hvor mange bloggere du orker å ha på besøk må nesten du bestemme:)Flittiglisene (NIB-jentene) har jo etterlyst et Østfoldbloggtreff før, men det har liksom bare kokt bort i kålen.Håper det ikke blir stress for deg dette, og vi forventer så absolutt ikke noe Hellstrøm-opplegg:)Det viktigste er jo at vi treffes!Hvis Marie er ledig får jeg sikkert lurt med henne, skal høre med henne jeg:)
Vi snakkes nærmere ja, du kan jo også maile meg hvis du lurer på noe (emidtfjeld@gmail.com)
Hilsen fra Ellen Andregasellen:)