16. januar 2011

Lønningsdagen


Som dere husker så hadde jo Wilhelmine store planer om å "go posh" og anskaffe seg Channel produkter og fiffe seg opp litt når det ble lønningsdag, men hva skjedde...det ble ikke en eneste liten duftprøve en gang, ikke noen Channel neglelakk eller andre luksusprodukter i den sjangeren. Jeg mistet liksom motet så fort jeg kom inn i parfymeriet, trur damen bak disken skjønnte med en gang at dette ikke var noen hverdagskost for Wilhelmine...så jeg ga opp og gikk til Åhlens...som var mye mere hjemmebane for Wilhelmine og der hadde de salg, så da ble det noen gobiter med hjem til Wilhelminehuset i stedet.
Rosa kakepapir, nydelig å ha på fat med hjemmelaget kakebakst. Min favorittsåpe til å ha på badet.
Og en lysrekke som skal erstatte julestjernen i vinduet nå i vintermørket.


I en annen interiørbutikk fant jeg disse søte koppene fra House Doctor til salgs, de er så søte.


To forklær fra Åhlens, 30 kr. stk...et kupp. Et til brannmannen og et til Wilhelmine.


Ja, ja...da ble det ikke noe Chanel denne gangen heller....men neste gang det er lønn, ja da asså, da skal jeg bare manne meg opp og kjøpe både leppestift og neglelakk.....

7 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Kjenner meg igjen der,du:) Neste gang skal jeg kjøpe chanell parfyme- denne gangen ble det bare en liten splæsj på håndleddet :)
Ønsker deg en fin, ny uke! Kjersti

Siri sa...

Se om du kan vinne giborten min å pønte deg med :-)

http://sirishverdag.blogspot.com/2011/01/gi-bort.html

Tevanga sa...

Å, så mye fint du har funnet. Jeg har til nå bare kjøpt en lusen cardigan til 199 kr etter at lønninga datt inn på konto. Men i romjula kjøpte jeg 4 stolputer på salg på Åhlens i samme farge og mønster som forkleet til venstre. Gleeeder meg til sommeren når jeg kan bruke dem ute på caféstolene mine.

Klem

gult hus i svingen sa...

handla bare et orange laken på Fretex jeg, skal bruke det til bakstykke på puter:) Planen var å kjøpe mascara fra Lancome, men var utsolgt for den jeg bruker:) Må vente til neste gang jeg oppsøker et parfymeri da:)
Nydelige kopper, lysrekke og forklær:) Såpa har jeg ikke prøvd, men sikkert god den også:)

Ha ei hiva uke:) Klem fra Trine

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Jeg trives MYE bedre på ¨Åhlens enn i parfymerier, det er ikke min greie.
Jeg er såååå kjedelig der og far i huset må nesten prakke på meg ting når vi for eksempel er i en tax free på en flyplass osv. Nei, gi meg heller Husflid, ¨Åhlens, Tiger og Søstrene Grene! Da våkner Kaspara.
Jeg har forresten handlet akkurat makent kakepapir i rosa som du har handlet. Jeg lagde noen kremmerhus av dem til jul som ble avbildet her på bloggen faktisk og så har jeg spart noen til lekkert kakebord også.
Fine forkler også! Nå er det duket for rikitg teamarbeid på kjøkkenet!
Ha en glad ny dag og uke!
Klem fra Kaspara

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Hehe kjenne litt til det der asså. SÅ mye letter åfinne fine ting på ålens enn parfymeri, og de daman som jobbe der virke mye skummlere enn de søte snille som jobbe ininteriørbutikker:)
Va jo masse fine ting du fant dæi da.Va lysslynga på salg også? ønske mæi så flere sånne. får aldri nok av de:)

giraffmamma sa...

Jeg synes du gjorde noen gode kjøp jeg! Dette så jo riktig så bra ut :) Koppene og lyslenken, skikkelig fine :) Og forkle er jo nyttig som bare det! Bra jobba :)