25. januar 2011

Hjerte votter

En gammel vennine av meg syr de søteste votter, de er så gode å ha på seg.
I bytte med Wilhelminesjal kom disse i posten i dag. Her i huset ser det ut som om det sniker seg på noen basiller...jeg har så vondt i halsen, må bare krysse fingrene for at jeg ikke skal bli mer syk nå, jeg har jo så mange prosjekter på gang. Den mellomste Wilhelminedatter tar på seg oppgaven som husmor og skal lage wraps med tacofyll til oss alle, mens Wilhelmine skal få lov til å ligge i vater på soffaen. Jeg startet på noen nye pulsvanter i alpakka garn i går kveld, må bare se om formen holder til å hekle bitte litt...brannmannen skrur opp hyller og skuffer til en ny arbeidsplass...det skal bli så fint å få ryddet opp litt når det er klart.
Men det ser ikke ut til at det blir på denne siden av helga...fasen ta de derre halsbasillene asså...


Vottene er så fine, hun har mange ulike farger å velge mellom.


Et sjal i bytte mot 2 par votter...byttedeal er bra;))


11 kommentarer:

Minestrikkegleder sa...

Kjempefine votter, de såg deilige ut. Veldig greit å kunne bytte arbeid.

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Hærlige votter d har bytta til dæi: Veldig greit med byttehandel!
Masse god bedring til dæi. ikke gøy å bli syk

Barbros lille atelier sa...

Så skjønne votter! Sikkert gode og varme og:-) Kjekt med litt byttehandel.

Ha en fin kveld! God bedring!

Klem

Martha sa...

De var herlige..

God kveld til deg..

klem Martha.

Rosa sa...

Æsj, håper basillene rømmer i løpet av en god natts søvn!
Slapp av på sofaen (BRAAA, Wilhelmine!!), pakk deg inn i pledd og drikk noe varmt før du tar tidlig kvelden. Så krysser vi fingre og armer for at det ordner seg:-)

Nydelige votter, sånn by the way;-)

Klem, Rosa

gult hus i svingen sa...

søte votter, de ser da varme ut også:) God bedring til deg, Wilhelmine:)

Klem fra Trine:)

Bente sa...

Så søte hjertevotter:) God bedring til deg - håper alle basillene er på retur - men så godt å bli tatt så godt vare på, da:)

Ha en fin kveld - klem fra Bente.

Sockertussen sa...

Hej!
Tack för kommentaren på min sida! Vad roligt att du tyckte om min blogg :D
Jag gillar din fina pyssel-blogg :) jätte fina vantar! Jag önskar oxå att jag hade sånna fina :)

Taratei sa...

hei hei så koselig at du fant meg - så fant jeg din blogg også - kjempefin blogg mye fint og variert innhold , det liker jeg. Så skjønn den tevarmeren din var da:))ha en fin kveld videre. Jeg la meg til som følger hos deg også.

Unknown sa...

Byttedealer e ein fin ting ja :o)
Flotte votter!

Og den tevarmeren du hadde strikka da! Ser så vanskelig ut med sånn flettemønster syns eg. Har planer om å lera meg det og eg. Har utstyret te brodering og, og så vil eg jo sy mærr, og hekle, leke meg mærr med papir, male....osv
Altfor møkje eg har lyst te og altfor lite tid og lite energi. Nuvel, får prøva å ta ca ein ting om gongen ;o)

Må ikkje bli sjuk nå da :o(
Masse gode vibrasjoner sendes herfra :o)

Pia sa...

Veldig flotte votter!